7 Sisipan Percuma Akhbar Sinar Harian, Menemui Anda Setiap Hari

Sisipan di dalam akhbar dan majalah dibuat dengan tujuan menaikkan dan memberi lebih info dan maklumat kepada pembaca...Setiap hari pelbagai isu diketengahkan mengikut kesesuaian dan perkembangan semasa... 

Akhbar SinarHarian juga tidak melepaskan peluang untuk menyediakan sisipan percuma setiap hari untuk pembaca2 nya... Akhbar SinarHarian kini akan menemui anda dengan isi yang lebih tebal, padat dan lebih menarik semsestinya untuk anda..!! 

So nak tau apa sisipannya jom kita selongkar....!!!

1 - Gajet
Ingin tahu perkembangan teknologi Gajet terkini.. Dapatkan sisipan Gadjet pada setiap Isnin..!!


2 - Info Agro
Sisipan Percuma yang keluar setiap Hari Selasa ini akan membawakan kepada anda berita khas Agro dan jawapan pakar tentang persoalan Agro anda...!!


3 - Kampus
Dapatkan Sisipan Kampus setiap hari Rabu dimana pelbagai info dan berita Dunia IPT anda boleh ketahui..!!


4 - Pemotoran
Kereta Anda kerap rosak? perlukan yang baru tapi tidak pasti mana nak cari... Dapatkan panduan dan informasi di dalam sisipan PEMOTORAN pada setiap Hari Khamis


5 - Rehal
Anda hilang tumpuan? Perlukan santapan Rohani, Dapatkan sisipan REHAL, setiap hari jumaat dimana pelbagai info, panduan dan soal jawab dari Dr. Mohd Asri. Anda juga berpeluang belajar jawi bersama Pak Matlob.



6 - Jom Jalan

Anda Bosan dengan aktiviti hujung minggu, dapatkan tips Libur di dalam Sisipan jom Jalan yang yang keluar setiap hari Sabtu ini.



7 - Citra
Khas buat pembaca wanita, Sinar Harian membawakan kepada anda info kecantikan & Kesihatan untuk tatapan hujung minggu anda. Dapatkan sisipan Citra yang menemui pembaca SinarHarian setiap hari ahad ini.


Zass



Jangan lupa untuk mendapatkan akhbar Telus dan tulus ini di pasaran sekarang..!!

Kredit : SinarHarian

Post a Comment

Apa Kata Anda?

Previous Post Next Post