10 Artis Malaysia Dengan Jumlah LIKE Fanpage Terbanyak di Facebook..!!

Fanpage di Facebook merupakan antara platform terbaik artis bersama dengan peminat..!!  Macam2 cerita dan kisah di statuskan di ruangan Posting itu dan pelbagai comment dan feedback diterima daripada peminat..!! So nak tau page artis mana yang mempunyai jumlah Fan teramai jom kita selongkar setakat bulan Oktober 2011.Senarai ini mungkin akan berubah dari semasa ke semasa...So untuk sekarang ni..Inilah dier..!!

10 - Bunkface - 786 501 Like


Revolusi, Situasi dan Through My Window merupakan antara lagu popular Kumpulan Bunkface. Band yang terdiri daripada 3 anak muda ini bukan  Sam (Shamsul Anuar), Youk (Farouk Jaafar)Paan (Ahmad dan Farhan) ini mengakui akan menubuhkan sebuah kugiran indie terbaru yang lebih banyak menumpukan persembahan secara underground. Menurut Sam, penglibatannya dalam kugiran baru itu tidak bermakna dia mahu meninggalkan Bunkface sebaliknya sekadar mencuba perkara baru.


9 - Faizal Tahir - 773 383 Like


Penyanyi yang popular dengan lagu Sampai Syurga ini menjengah di tempat kesempilan dengan lebih 700k Like... Caiyork untuk Faizal Tahir, Teruskan perjuangan dalam karier seni ini...!!

8 - Fahrin Ahmad - 860 770 Like



Jejaka kacak Malaya ini, Fahrin Ahmad sejak beberapa ini agak kurang muncul di dalam drama tv kemanakah dier menghilang... Harapnya Fahrin Ahmad diam2 ubi berisi.. Dalam diam dia sibuk dengan shooting drama/filem untuk tontonan semua peminat nanti..So sama2 kita nantikan..!!

7 - Liyana Jasmay - 884 161 Like


Pelakon Drama Siri Popular KAMI dan juga penyanyi lagu Aku Tak Percaya Cinta Ini bukan calang2 orangnya... Namanya kian meniti di helaian2 majalah dan screen tv dan filem... Dimana skung ni memang zaman kebangkitan Liyana Jasmay.. Syabas untuk Liyana..!

6 - Awal Ashaari - 940 462 Like


Pengacara Sensasi Awal Ashaari yang Hot ini sedang hangat bercinta... Biler agaknya ingin mendirikan rumahtangga..?? Sama2 lah nantikan tarikh dan undangan nasi minyaknyer..hehe

5 - Aaron Aziz - 989 750 Like


Nama watak Seth Tan Masih lagi berkiar-kiar di bibir peminat bilamana lakonannya yang meninggalkan impak dalam drama Siri Tv Nora Elena yang diadaptasi dari Novel Kasih Yang Suci suatu ketika dahulu... Aaron aktif berlakon di layar perak dan akan muncul dengan filem baru tidak lama lagi.. Tunguuu...!!  

4 - Yuna - 997 795 Like


Yuna Penyanyi lagu Oh Bulan ini Mencipta nama di luar negara apabila menjadi artis Malaysia yang berjaya tersenarai dalam carta Billboard di London.. Syabas untuk Yuna..Teruskan perjuangan...Selain dari karier yang berjalan rancak imej Yuna juga nampaknyer berjalan seriring dengan perkembangan kerjaya seninya... Sentiasa berubah2.. Go Yuna..!!

3 - Aznil Hj Nawawi - 1,126 522 Like


Pengacara popular ini tidak dapat disangkal lagi. Akademi Fantasia, Jangan lupa Lirik dan Siaran di Konti Radio merupakan antara platfoem yang melonjakkan nama Aznil Di bibir peminat..!! Go Pak Nil..!   

2 - Scha Al Yahya - 1,256 129 Like


Scha amat disenangi peminat apabila dia hangat bercinta dengan Awal Ashaari sehinggakan munculnya satu Fanpage khas menggandingkan mereka berdua iaitu Schawal... So Sweet..

1 - Lisa Surihani - 1, 764 118 Like


Lisa Surihari yang popular menerusi Iklan2 pada permulaan karier awalnya sehinggalah meletop dan mula dikenali ramai selepas membintangi filem Lagenda Budak Setan ini mengungguli Senarai Fanpage dengan jumlah Like Terbanyak... Syabas untuk Lisa..!

Amacam...So harapnyer lepas ni jangan ada yang tangan duk gatal pi godam atau hack...macam yang pernah terjadi pada fanpage Farah Fauzana..Penat nak kumpul tu..!! 

2 Comments

Apa Kata Anda?

Previous Post Next Post