10 Ayat Sempoi Pada Pelekat Sticker Kereta, Pesanan Sinis Buat Kereta Belakang

Kebanyakan sticker-sticker yang ada sekarang ni terlampau formal dan kebanyakkan tidak diendahkan maksudnya ho ho...!!  

Jadi dibawah ni mungkin agak sinis pedas dan melekat buat pengguna kereta lain apabila ianya diletakkan dibelakang kereta anda.

1) Kami tidak ada ilmu batin yang tinggi jadi sila bagi signal jika hendak masuk ke simpang.

2) Kami tahu anda kaya jadi tak perlu nak horn-horn sesukahati.

3) Jika saya laju dan memandu macam #$%%#$@ sila horn sekuat hati anda.

4) Kami pun mampu nak beli lampu yang cerah macam anda tapi kami tak suka menyusahkan mata orang lain.

5) Kalau nak mati eksiden,sila jangan ajak saya jadi bawaklah kereta elok-elok!

6) Saya sedar lampu break awak tu cantik,jadi tak perlu nak tekan break selalu.

7) Untuk memandu sambil berangan sila kekiri, untuk memandu laju macam setan sila kekanan.

8) Kereta kami juga didatangkan dengan radio, Tak perlulah anda berlagak dan memekak dengan radio anda.

9) Lajunya kereta anda tapi otak anda pulak yang lembab, nak race sila pergi track,ini jalan raya kita sama-sama bayar tol pada harga yang sama.

10) Saya tahu saya kiut, tapi tak perlulah sampai rapatkan kereta anda dengan kereta saya sebab bila dah berlanggar saya malas nak buat report.

Sumber : UjangMoi

1 Comments

Apa Kata Anda?

Previous Post Next Post