10 Komen Twitter Mengenai Anugerah Skrin 2011..!!


Anugerah Skrin Sudah pun berlalu tapi biasalah... Masih lagi orang duk kata dan bercakap mengenainya ibarat rumah da siap pahat masih berbunyi tung tang tung tang..!! Jadi Jom kita selongkar antara komen2 menarik di laman twitter mengenai ASK 2011 yang berlangsung..!!

Komen peminat mengenai gandingan Ally Iskandar & Rozita Che Wan mengacarakan Majlis ASK malam itu.. 
Aura dan pesona Rozita Che wan membuatkan orang menanti dan tertanya-tanya mengenai Pelakon itu.

Komen peminat mengenai Persembahan Najwa Latif yang menyampaikan lagu Hitsnya "Cinta Muka Buku" dengan persalinan Baju tidur di pentas Anugerah Skrin 2011..

Komen mengenai Datin Paduka Umi Aida mengumumkan pemenang bagi kategori pelakon wanita terbaik filem... Eja menerusi filem 'Janin'.

Selain Dress, Rambut juga menjadi bahan kritikan... Sekarang ini sumer benda pun boleh dijadikan bahan untuk seseorang itu berkata.

Ini kisahnya mengenai pengacara rancangan 999 yang memanggil teknikal untuk memperbetulkan masalah Ipad yang dialami ketika pengunguman nama pemenang

Komen daripada peminat mengenai pakaian artis2 wanita di ASK malam itu...

Betapa besarnya impak Apeks dan Dahlia Teck sehingga disebut sewaktu twitter mengenai ASk berlangsung..!! Kesian tak bersalah apapa pun terlibat sekali...

Ulasan mengenai perjalanan Majlis pada malam itu... 

Perli Daim, Zahiril Adzim ketika berseloroh dengan Botak, Johan sewaktu menyampaikan anugerah kepada  pemenang di pentas Anugerah ASK2011.

Mungkin ada sesetengah komen itu komen yang mengkritik, mengata ataupun merendahkan seseorang tapi terimalah segala kritikan itu dan angggaplah ia sebagai kritikan yang membina untuk memperbaiki menjadi lebih baik di masa hadapan... Yang baik jadikan tauladan dan yang buruk jadikan sempadan..!!

3 Comments

Apa Kata Anda?

  1. seriously, tweet last tu tak patut masuk sini. terlalu menghina.

    ReplyDelete
  2. Admin sudah Delete da komen terakhir tu nampaknyer..

    ReplyDelete
Previous Post Next Post