12 Peserta Berentap American Next Top Model 17 - All Star..!!!

American Next Top Model 17 - All Star - America's Next Top Model Kembali lagi..Kalini da masuk season yang ke 17 sudah..Dengan menampilkan sedikit kelainan di mana menampilkan balik semua model yang pernah menyertai siri ANTM  dari musim yang lepas sebagai peserta bagi bertanding bagi merebut bukan sahaja gelaran top model tetapi turut menjadi superstar legend di dalam dunia modelling.

America's Next Top Model 17 - All Star

Waargh..Biler dengar je All Starz memang la teruja kan..Bayangkan sumer da ada pengikut dan peminat yang tersendiri.. So biler disatukan apa la yang akan jadi ek...So 12 finalis telah pun disenarai pendekkan menerusi undian dari peminat..So Jom Kita Selongkar..!!


Semua Peserta berentap merebut gelaran America's Next Top Model All Starz - Susah tul nak sebut panjang Bebenor..!! Hadiah yang ditawarkan pun sememangnya lebih lumayan daripada biasa..so hendaknyer the best women win..!! 


Camille, Cycle 2 super-diva


Dominique, Cycle 10 drag-queen



Bianca, Cycle 9 troublemaker


Laura, Cycle 13 country chick


Allison, Cycle 12 quirky cutie


Angelea, Cycle 14 Hood-rat


Brittany, Cycle 4 party girl


Isis; Cycle 11 transgender poster girl


Lisa, Cycle 5 wild child


Bre, Cycle 5 tough chick


Kayla, Cycle 15 out-spoken lesbian


Sheena, Cycle 11 Harlem bombshell

So harapnyer season ni GEMPAK seperti biasa dan mencapai sasaran seperti yang disasarkan..!! So All The Best to the contestant..!! N Semestinya masing sudah ada feveret masing dan menjangkakan siapa yang bakal menggondol gelaran American Next Top Model All Star ni.. Berdasarkan prestasi2 setiap peserta di musim2 yang sebelumnya...

1 Comments

Apa Kata Anda?

  1. aku bukan mata model.. heheheh.. xberapa minat.. ngeh3

    jom baca kejap=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2011/12/tuntutan-ifc.html

    ReplyDelete
Previous Post Next Post