6 Selebriti Hollywood Yang Memiliki IQ Tinggi..!!!

Inilah 6 Artis Hollywood Yang Mempunyai IQ Paling Tinggi

Berikut merupakan senarai artis yang dikatakan mempunyai tahap IQ paling tinggi..atau dalam kata lain, mereka mempunyai tahap kepintaran yang tinggi. Siapakah selebriti tersebut? jeng...jeng...jeng...

Geena Davis
Pelakon ini memiliki markah IQ sebanyak 140. Dia sangat fasih berbahasa Sweden, sesuatu yang dicapainya dalam pertukaran pelajar semasa dia masih kecil. Pernah belajar di Boston University dan memiliki izajah dalam drama.



Scoot Levy a.k.a Raven
Siapa peminat gusti maka memang biasa tengok Raven beraksi. Dia memiliki IQ 143. Sebelum bergelar penggusti profesional, dia belajar undang-undang dan bakal menjadi peguam.





Arnold Schwartzenegger
Tak hairan lah kenapa dia menjadi gabenor. Bukan setakat femes, malah memiliki IQ sebanyak 135.


Kesha
Seorang Pop Star, Kesha dilaporkan mencapai markah 1500 dalam SATs dan memiliki IQ 140, Sebelum ini pernah merancang untuk mempelajari psikologi dan agama di Bernard College sebelum memasuki bidang music.



Shakira
Bekas 'coach' musim ke-4 The Voice ini turut tersenarai sebagai artis yang memiliki IQ paling tinggi iaitu 140. Dia juga sebanarnya sering menjadi penceramah jemputan di Oxford.




Masi Oka
Dia sangat popular sebagai Hiro di dalam tayangan TV Heroes. Bila melihat saja perwatakkannya, memang boleh nampak yang dia seorang yang ulat buku. Jangan hairan, IQnya mencapai markah 189...wow..


Post a Comment

Apa Kata Anda?

Previous Post Next Post