16 Selebriti Berentap dalam Masterchef Selebriti Malaysia (2012)



MasterChef Selebriti Malaysia akan mula bersiaran di Astro Ria pada 26 Mei 2012. 


Jom kita berkenalan dan mengetahui siapakah selebriti masakan yang menyertai program realiti Masterchef Selebriti Malaysia kalini... Penyanyi, Model, Pelakon semuanya diabungkan dibawah satu rancangan yang mempertaruhkan masakan sebagai satu medium untuk mara dan menjadi tiket untuk tidak disingkirkan dan mendapat ganjaran menjadi Masterchef Selebriti Malaysia yang pertama... 





Dari seorang pengacara rancangan hiburan  kini menyertai program masakan.. mungkin ramai yang masih belom mengenali karl ini kan..takper selepas tengok aksinya dalam Masterchef Malaysia ini mungkin namanya akan mula meniti di bibir penonton..




Lama sungguh tidak lihat telatah Louisa Chong di kaca tv... Louisa sering dilihat sebagai pengacara rancangan masakan di Malaysia.. tapkalini dia pula menjadi salah seorang peserta di dalam program masakan...




Azwan Ali dikecam hebat menerusi laman facebook dengan panampilan ala ala gaya Dr. Rozmey ini yang menampakkannya seperti seorang wanita..!!




Angah Raja lawak pastinya akan mencuit hati dengan telatah dan gelagat riangnya...




Seorang bapa dan suami yang dianggap contoh...pastinya gaya dan stylenya di dapur mencuri tumpuan..



Abang Farouk.... Gaya sebagai seorang chef tu dah ada. dah pastikan akan memberikan saingan sengit pada peserta lain..













Dari medan angkasawan kini di medan dapur..suatu genre yang sangat berbeza..apapapun kita lihat nanti..










Anak kepada Chef terkemuka Malaysia ini semestinya menjadi tumpuan untuk melihat bakatnya di dapur adakah seperti bapa dan adiknya ataupun tidak..hehe




Hot mama ini hebat di pentas nyanyian bagaimana pula aksinya di dapur..Pastinya gelagat Sarah mencuit hati semua penonton.




Peserta paling veteran pastinya banyak pengalaman dalam bidang masakan ini




Dari peserta rancangan televisyen One In A mIllion kini Tomok melangkah pula ke Rancangan masak memasak dalam Masterchef Malaysia... Mampukah Tomok bersaing dan memasak dengan hebat di dapur masterchef Malaysia..?? sama2 kita nantikan..


Setiap selebriti bakal mewakili badan amal masing2 dimana setiap kemenangan selebriti ini  akan diagihkan kepada badan amal yang mereka wakili..jadi nak tau badan amal mana yang terpilih.... sama2 saksikan Masterchef Malaysia.!!

Post a Comment

Apa Kata Anda?

Previous Post Next Post