20 Pemilik Nombor Plat Kereta WWW..!!!!

Nombor plat kereta yang cantik seringkali diidamkan bagi mereka yang inginkan kelainan dan kespecialan pada kenderaan mereka...Mungkin nombor plat itu dianggap sebagai nama atau identiti kepada sesebuah kereta itu manakan tidak ada yang sanggup menghabiskan beribu-ribu ringgit semata-mata untuk mendapatkan nombor plat kereta yang cantik dan catchy di sebut..!!! Jadi jom kita selongkar mereka-meraka yang memiliki nombor plat WWW di Malaysia..!!


Amacam.. ??? nombor platnya saja sudah mencecah ratusan ribu ringgit belum lihat keretanya lagi...hehe

Nombor pendaftaran paling mahal (WWW1) dengan nilai bidaan RM520,000 menjadi milik D.Y.M.M Sultan Ibrahim Johor.

Muat turun keputusan tender nombor pendaftaran siri WWW di sini.

Sumber – Arena Kereta


Berikutan isu nombor plate WWW1, kalau ahli perniagaan beli apa-apa yang mahal, orang akan faham mereka berjaya kerana pernigaan sendiri. Bila Sultan yang beli, orang kata mereka makan duit rakyat. Begitu singkat pemikiran. Pemalas yang bukan kepalang.

Apalah nak jadi dengan mentaliti sesetengah rakyat kita. Ingat Sultan ni duduk ontok-ontok makan duit rakyat aje ke? Mereka sebenarnya dari dulu lagi dah menjalankan perniagaan di dalam empire sendiri. Benarlah kata TMJ, buat reseach dahulu sebelum berkata-kata.

Tak puas hati lagi, baca blog ini: http://braderjai.blogspot.com/2012/05/panaskenyataan-tengku-mahkota-johor-di.html?m=1

Diharapkan pihak-pihak tidak bertanggungjawab yang sengaja menggunakan point ini untuk kepentingan politik, tolonglah usah perbodohkan orang ramai yang rata-ratanya memang pemalas nak buat research sendiri dan mudah percaya biarpun ianya tidak benar.

1 Comments

Apa Kata Anda?

  1. kalau meniaga guna kapasiti kerabat diraja x payah la....

    ReplyDelete
Previous Post Next Post