20 Maksud Disebalik Jumlah Tangkai Bunga Ros Yang Diberikan Kepada Seseorang

Semua yang tertulis ini adalah hasil terjemahan berdasarkan pemahaman admin sendiri dengan sedikit bantuan google translate. Kalau ada sebarang salah silap harap dapat diperbetulkan.

 

Makna Berdasarkan Bilangan Bunga Ros

1 Rose Cinta pandang pertama, kau lah yang satu

2 Roses Saling menyayangi antara satu sama lain

3 Roses I love you

6 Roses Aku ingin menjadi milikmu

7 Roses Aku tergila-gilakan kamu

9 Roses Cinta yang abadi, hinga hujung nyawa

10 Roses Kamu adalah sempurna

11 Roses Kaulah benda yang paling berharga, yang paling disayangi di muka bumi ini

12 Roses Be my steady

13 Roses Peminat rahsia

15 Roses Saya minta maaf, tolong maafkan saya

20 Roses Percayalah, aku sangat jujur terhadap kamu

21 Roses Aku setia pada mu

24 Roses Tak boleh berhenti teringatkan awak, 24jam sehari

33 Roses menyatakan “Aku cinta padamu” dengan lebih mendalam lagi

36 Roses Aku akan ingati waktu-waktu indah kita bersama

40 Roses Cintaku padamu adalah tulen

50 Roses Cinta yang tiada sesalan

99 Roses Aku akan mencintaimu sepanjang hidupku

100 Roses Akan kekal bersama bahagia seabad lamanya, akan kekal setia hingga lanjut usia

101 Roses Kaulah satu-satunya cintaku

108 Roses Jom Kahwin!

365 Roses Tak boleh berhenti memikirkan kamu 365hari

999 Roses Cinta yang berkekalan sampai bila-bila

Perharian : Ini adalah sekadar trivia dan informasi tambahan sahaja. Jangan terlalu obses dengan makna-makna yang tersirat ini. Takut boleh mengundang sesuatu yang tidak diingini.

Post a Comment

Apa Kata Anda?

Previous Post Next Post