4 Kisah Lucah Pendek Buat Anda Tersenyum...!!!

Bergelak ketawa sememangnya suatu terapi mudah yang dapat memberikan kesenangan pada diri. Ambil masa relax tenang diri pastinya dalam membaca entry cerita pendek di bawah...
 :)

Cerita 1 - Penyakit Berjangkit
Seorang perempuan seksi pergi berjumpa doktor dan mengadu tentang payudaranya yang sakit dan mengeras. doktor itu kemudian memegang payudara wanita tersebut untuk beberapa saat. kemudian wanita itu bertanya," bagaimana ya doktor?" kemudian doktor itu menjawab " penyakit ini berjangkit. sekarang penis saya pula yang berasa keras dan sakit...

P/S : Oppss... Mudahnya penyakit merebak... ;p


Cerita 2 - Marathon
Jack sedang asyik beramas-ramasan bersama kekasih gelapnya sebelum kekasihnya itu berteriak : "suamiku sudah pulang. baik u keluar ikut tingkap" dengan kagetnya jack menyambar seluar, baju dan spendernya dan terus melompat keluar tingkap.

Di luar ternyata hujan. bimbang diketahui suami kekasihnya, jack lari tanpa sempat memakai baju dan seluar. Dia akhirnya bertembung dengan sekumpulan pelari marathon dan terus menyelit diantara kumpulan pelari tersebut.

Salah seorang pelari yang hairan melihat jack tanpa seurat benang mula bertanya " kenapa lari berbogel?" jack pun menjawab " Aku ingin kembali kepada fitrah, biar menyatu dengan alam"
pelari yang lain mula bertanya " Aelalu ke lari bogel begini?" jawab jack" kadang-kadang je,,, selalunya siang-siang, biar tak panas"
pelari yang lain mula menyampuk " selalu ke lari dengan kondom terpasang begitu" sambil tersipu2 jack menjawab sedapatnya " mmm.. kalau lepas hujan... biar terlindung...

P/S : hehehe...agak-agak la kot ye pun....


Cerita 3 - 3 Suami
Perbualan tiga org suami
Suami pertama : "aku hairan sangat dengan bini aku.. ada ke patut disuruhnya aku beli DVD player, sedangkan tv pun kitorang takde".
Suami kedua: "isteri aku lagi pelik.. dia suruh aku beli tong gas, padahal rumah kitorang masih pakai dapur arang"
Suami ketiga: "wah,, isteri aku paling aneh. masa nak pergi outstation hari dia bawak 10 kondom" bayangkan 10 kondom.. banyak gila tu. dia nak buat apa kondom tu?? dia kan perempuan?

P/S : Nasib dapat suami nerd...


Cerita 4 - Penyakit tak sahih
Kahar pergi ke klinik untuk memeriksa keadaan dirinya.
Doktor: "saya tak dapat lagi nak sahihkan penyakit awak. sebaiknya awak hentikan dulu hubungan intim awak dengan isteri buat sementara waktu".
Kahar: itu perkara kecil je doc.. tapi...
doktor: tapi apa?? pintas doktor
Kahar : Bagaimana kalau dengan bukan isteri???


P/S : Tettttttt....

Heheheh... Jangan Lupa Share ;)

7 comments

Alexia Nanda said...

[#]gambar awek telan air mani
[#]gambar awek keluar air mani
[#]gambar awek bogel

[-]gambar awek bertudung
[-]gambar awek bohsia
[-]gambar awek bogel habis

[*]gambar awek body mantap
[*]gambar awek comel
[*]gambar awek cun bogel

[*]gambar awek cina bogel
[*]gambar awek dirogol
[*]gambar awek diraba

[$]gambar awek dara
[$]gambar awek dibogelkan
[$]gambar awek datang bulan

[+]gambar awek dara bogel
[+]gambar awek dalam bilik
[+]gambar awek eropah bogel





[#]gambar awek telan air mani
[#]gambar awek keluar air mani
[#]gambar awek bogel

[-]gambar awek bertudung
[-]gambar awek bohsia
[-]gambar awek bogel habis

[*]gambar awek body mantap
[*]gambar awek comel
[*]gambar awek cun bogel






















[$]gambar awek geli geli
[$]gambar awek ganu bogel
[$]gambar gambar luncah












[^]gambar awek indon
[^]gambar awek facebook bogel
[^]gambar awek gersang

[*]gambar awek ghairah
[*]gambar awek gebu
[*]gambar awek gemuk bogel

[$]gambar awek geli geli
[$]gambar awek ganu bogel
[$]gambar gambar luncah

[@]gambar awek melayu gersang
[@]gambar awek tetek gebu
[@]gambar awek hot
[@]gambar awek hot bogel

[!]gambar awek hot malaysia
[!]gambar awek hodoh
[!]gambar awek hilang dara

[*]gambar awek hot melayu
[*]gambar awek india bogel
[*]gambar awek impian bogel























































reiga satria said...

obat herbal

obat penggemuk badan

Obat Pembesar Penis

Viagra

Levitra

DOWNLOAND VIDEO BOKEP TERBARU said...

1.DOWNLOAD Video Porno Artis Syahrini dgn Pengusaha (baru tersebar) 3gp

2.DOWNLOAD Video Porno Artis Dewi Persik dgn Para Mantan Suaminya 3gp

3.DOWNLOAD Video Porno Artis Pasha Ungu dgn Para Wanita 3gp

4.DOWNLOAD Video Porno Cewek Jilbab Terkomplit 3gp

5.DOWNLOAD Video Porno Para TKI/TKW Indonesia full 3gp

6.DOWNLOAD Video Porno Seluruh Para PNS Indonesia

7.DOWNLOAD Video Porno Indonesia Ngintip Terkomplit 3gp

8.DOWNLOAD Video Porno Anak SMU Terkomplit full 3gp

9.DOWNLOAD Video Porno Anak SMP Terlengkap full 3gp

10.DOWNLOAD Video Porno Para Pejabat Indonesia Terlengkap 3gp

11.DOWNLOAD Video Porno Artis Indonesia Terlengkap 3gp

12.DOWNLOAD Video Porno Artis Rafi Ahmad dan Yuni Shara 3gp

13.DOWNLOAD Video Porno Ariel NOAH dan BCL

info Video Porno Indonesia & Para Artis Indonesia lebih lengkap clik disini

Lucy Saputri said...

cerita lucah cikgu

Anonymous said...

Video Bokep Terbaru
[>>>] Bokep Asia


[>>>] Asia Porn


[>>>] Bokep Terbaru


[>>>] Bokep Indo


[>>>] Kumpulan Bokep Lucu




Gallery Hot
[>>>] Foto Hot Atris Indonesia


[>>>] Foto Hot Asia


[>>>] Artis Payudara Paling Besar


[>>>] Artis Terseksi Dunia


[>>>] Kumpulan KIMCIL





Video Bokep Terpopuler
[>>>] Nikmatnya Ngentot Sama Tante Ayu


[>>>] Pengalaman Pertamaq Dengan Kakak Iparku


[>>>] Anak SMP DI Perkosa Di Kebun Belakang Sekolahan


[>>>] Ngentot Prawan SMA


[>>>] Memek Tante Mely Merah Merona





Tips & Trick
[>>>] Tips dan Trik Dalam Bercinta


[>>>] Tips dan Trik Dalam Bercinta


[>>>] Tips Agar Cewek Mau Diajak Bercinta


[>>>] Tips Membesarkan Penis


[>>>] Tips Membuat Cewek Cepet Klimaks


































































































































































Leo Herbalis said...

Thank you for sharing in this article
I can learn a lot and could also be a reference
I hope to read the next your article updates
Vimax Asli
Ciri-ciri Vimax Asli Canada
Vimax Original
Obat Pembesar Penis Herbal
Agen Vimax Original
Vimax
Vimax Asli Canada
Vimax Asli Canada Di Medan
Vimax Original
Vimax Asli Canada Izon
Vimax Obat Pembesar Penis
Vimax Asli
Agen Vimax Original
Obat Pembesar Penis Herbal
Ciri Vimax Asli Canada
Ciri Vimax Asli Canada
Vagina Getar Goyang Alat Bantu Sex Pria
Vimax
Obat Pembesar Penis NeoSize
Alat Pembesar Penis Terbaru Pro Extender
Celana Pembesar Penis Celana Dalam Vakoou
Vakum Pembesar Penis
Vigrx Plus Obat Pembesar Penis
KLG Pill Pembesar Penis Terbaik
Obat Perangsang Wanita Terbaik Blue Wizard Cair
Obat Perangsang Permen Cinta sex Love
Potenzol Obat Perangsang Wanita Terbaik
Obat Kuat Levitra
Viagra USA Asli Obat Sex
Cialis Obat Sex Pria Dewasa
Vakum Pembesar Payudara Permanen
Selaput Dara Buatan

Sulaiman Daud said...


Cerita yang bagus.. teruskan..
Tumpang Iklan
Abang..cepatlah...
Dah tak tahan ni..erm
>>>Baca Sini Kalau Berani!<<<

Powered by Blogger.