7 Cara-Cara Nak Cover Malu Kalau Ianya Terjadi...!!!

Cara-cara nak cover malu:


1. Kalau terjatuh tangga:
terus bersilat seolah-olah anda dirasuk atau sedang berlawan dengan makhluk halus...

2. Kalau terjatuh dalam longkang:
pungutlah sampah yang ada sambil marah-marah dengan suara yang kuat, pasti orang menyangka anda seorang yang amat prihatin terhadap kebersihan....

3. Kalau jatuh ketika nak naik bas:
jeritlah kuat-kuat.."oi! apa tolak-tolak ni?" walaupun tiada orang di blakang anda....

4. Kalau terjatuh di depan bus stop:
terus buat-buat pengsan sehingga ada orang membantu anda..kalau takde orang nak bantu,baring terus sampai malam sampai orang tak ade..(orang tak bantu sebab ingat kite org gile yg slalu tido kat bus stop)

5. Kalau jatuh tergelincir kat lantai licin:
tarik la kawan (atau sesiapa yang ada kat sebelah anda) untuk jatuh bersama-sama supaya tak lah anda sorang je yang dapat malu...ye tak?

6. Kalau orang lain ternampak kita korek hidung:
ambik tahi hidung buat2 nak kesat kat baju dia..mesti dia lari..

7. kalu kite terkentut:
buat2 la bersin atau batuk, so tak ketara sangat la bunyi tu kan, kalau tak pun terus tutup hidung, pas tu ushar2 org sebelah. lagi bagus kalau orang sebelah tu tengah tidur, "alamak brader ni, mimpi pun sempat lagi lepas gas"

No comments

Powered by Blogger.