7 Manfaat Memegang Zakar...!!!

MAAF INI BUKAN PORNO: tapi untuk kesihatan terutama buat ibu2 
Manfaat memegang ZAKAR (Titit/Penis)


1. Memegang zakar boleh menjaga keseimbangan sistem kardiovaskular. Ketika Anda memegang zakar pasangan dalam waktu yang lama, degupan jatung boleh meningkat hingga 110 per minit. Ini boleh menjadi latihan yang bagus utk kesihatan jantung.

2. Memegang zakar pun boleh membuat berat badan Anda tetap stabil atau bahkan berkurang. Hal ini disebabkan, memegang zakar selama 5 minit dapat membakar 12 kalori.

3. Memegang zakar juga dapat mencegah penghasilan hormon stress, glukokortikoid. Hormon inilah yang menyebabkan tekanan darah tinggi, lemah otot dan insomnia.

4. Inginkan wajah kekal muda? Jika begitu, jangan ragu untuk lebih kerap memegang zakar. Dengan memegang zakar, lebih drp 30 otot wajah bergerak sehingga berguna untuk meningkatkan aliran darah ke kulit wajah dan menghaluskan kulit.

5. Selama ini memegang zakar dianggap sebagai perbuatan yg tidak sopan. Tetapi pada kenyataanya memegang zakar membolehkan kita awet muda, jg ubat semulajadi yg dapat mengekalkan awet muda, merangsang sistem kekebalan tubuh, akhirnya ia dapat menghasilan antibodi yang mampu melindungi Anda dari virus. Proses ini disebut cross-imunoterapi.

6. Setelah memegang zakar, pernafasan wanita akan menjadi lebih cepat. Rata-rata setelah memegangnya, orang akan menyedut dan membuang nafas 60 kali dalam satu minit. Sedangkan dalam keadaan normal, hanya 20 kali tiap satu minit. Menyedut dan membuang nafas lebih kerap akan mencegah berbagai gangguan di paru-paru.

7. Memegang zakar lebih drp 3 minit akan merangsang tubuh menghasilkan rantaian kimia yang akan menghancurkan hormon penyebab stress.

Nah... tunggu apalagi, UTK WANITA yang belum bersuami, segera carilah pasangan anda... peganglah zakarnya demi kebahagian hidup anda

Bagi yang sudah bersuami, jangan sia-siakan zakar suami anda demi kesihatan anda berdua..
Fwd kan kepada isteri2 anda.. yg belum beristeri.. pegang sendiri nyer

Post a Comment

Apa Kata Anda?

Previous Post Next Post