8 Pembedahan Plastik Gila Untuk Menyerupai Orang Lain

Kegilaan Pembedahan Plastik... Kalau sebut pasal pembedahan plastik pasti terbayang gadis-gadis korea yang sakan dengan pembedahan plastik... Tapi kali ini lain skit, apabila orang terlampau obses dengan sesuatu sehingga sanggup merubah keadaan asal menjadi sesuatu yang lain...

Jom kita selongkar 8 pembedahan plastik yang mengubah keadaan asal kepada sesuatu yang lain.

1) Peminat Superman menjalani 16 Tahun Pembedahan untuk kelihatan Seperti Man of Steel.

http://selongkar10.blogspot.com/2013/12/8-pembedahan-plastik-gila-untuk.html
Adakah ia burung? Adakah ia kapal terbang? Tidak, ia adalah seorang lelaki warga Filipina yang jelas kelihatan seperti Superman!!

Ia seolah-olah bahawa ada cara lain untuk berubah menjadi seperti seorang superhero DC..
Herbert Chavez, seorang tukang jahit berperwatakan lembut dari Filipina, telah melakukan. Dia membelanjakan lebih daripada 300,000 peso dan 16 tahun menukar dirinya ke dalam satu Clark Kent yang sebenar… Menyiapkan sekali dengan dagu lekuk  ..

2) Wanita Bedah Telinga Untuk Kelihatan Seperti Elf
Melynda Moon, 23, percaya dia berasal dari dunia berbeza dan hidup dalam zaman pari-pari pada hayat lalu.
Melynda menjalani pembedahan bernilai RM1,350 itu bagi membolehkan dia berhubungan dengan susur galur keturunannya itu. Pembedahan itu menyebabkan rawan telinganya dipotong dan serpihan yang dipotong dari bahagian hujung itu dibentuk runcing.

http://selongkar10.blogspot.com/2013/12/8-pembedahan-plastik-gila-untuk.html
Keadaan itu membolehkan telinganya mempunyai bentuk meruncing sebagaimana watak dalam filem kegemarannya, Lord Of The Rings. Pembedahan itu mengambil masa dua jam.Selain telinga orang bunian, Melynda juga menjalani implan di tangannya yang menggambarkan simbol kuasa tiga Legenda Zelda.

Model dari Ontario itu berkata, telinga runcing sudah lama menjadi idamannya.
“Inspirasi saya bermula daripada Lord Of The Rings: rambut panjang, baju yang labuh dan hubungan rapat dengan alam semula jadi.

“Saya sentiasa rapat dengan alam semula jadi,” katanya.

Menurutnya, sejak zaman kanak-kanak lagi, dia memang obses dengan benda mistik.Ketika kecil, dia akan menggunakan mekap untuk tampil seperti orang bunuan dan turut menggunakan Photoshop untuk membuat telinganya runcing.

Mengenai pembedahan yang dijalaninya itu, Melynda berkata: “Saya sentiasa mempunyai fantasi untuk menjadi sesuatu yang lain daripada manusia. Kerana itu, saya ubah penampilan.

“Saya tidak akan kembali dengan penampilan manusia. Kini, saya hanya kekurangan sesuatu iaitu sayap untuk terbang,” katanya.- AFP

3) Model Jepun membelanjakan Lebih $ 100,000 dalam Pembedahan Plastik untuk kelihatan Seperti anak patung French..


Seorang wanita Jepun telah melalui transformasi fizikal mengejutkan bahawa, setakat ini, telah melibatkan lebih daripada 30 prosedur kosmetik dengan kos sebanyak 10 juta yen, atau $ 102,000..
Wanita, model yang dikenali sebagai Vanilla Chamu, berkata bahawa dia berhasrat untuk melakukan pembedahan sehingga dia boleh mencapai matlamat sepanjang hayat beliau. Untuk kelihatan seperti anak patung Perancis..

Gambar Vanilla sebelum prosedur-prosedur pertama dia mendedahkan agak seperti remaja Jepun biasa. Kini raut mukanya lebih kepada “berwajah barat” yang dia miliki sekarang..

 Teruskan Pembacaan...

4) Lelaki Belanja Lebih $ 100K pada Pembedahan Plastik untuk kelihatan Seperti patung Barbie Ken


http://selongkar10.blogspot.com/2013/12/8-pembedahan-plastik-gila-untuk.html

http://selongkar10.blogspot.com/2013/12/8-pembedahan-plastik-gila-untuk.html

Lebih sedekad yang lalu, Justin Jedlica daripada New York City mempunyai 90 prosedur kosmetik, daripada implan dada sehinggalah pembesaran pipi. Lelaki 32 tahun itu telah tampil ke hadapan berkata beliau membelanjakan kira-kira $ 100,000 supaya dia boleh menjadi anak patung Ken yang hidup..

5) Gadis-gadis Rusia Menjadi kawan baik terima kasih kepada Obsesi Mereka dengan Menjadi Anak Patung Hidup..

http://selongkar10.blogspot.com/2013/12/8-pembedahan-plastik-gila-untuk.html

Barbie Valeria Lukyanova yang sebenar telah menemui dirinya sepasang kembar.. Valeria telah mencetuskan berita sensasi di internet kebelakangan ini – tetapi juga memperolehi kebimbangan yang mendalam – apabila pembedahan plastiknya kelihatan seperti dia seolah-olah anak patung yang hidup. Sekarang, dia menyertai bersama-sama Olga Dominica” Oleynik, yang berumur 24 tahun yang juga memiliki bentuk dan imej seperti patung barbie..

Gadis, yang kedua-duanya datang dari bandar raya Ukraine Odessa, bertemu di dalam talian (online) lima tahun lalu. Pasangan itu juga telah mengadakan ceramah mengenai kerohanian pada harga £ 50 satu sesi. Mereka menggunakan rupa mereka untuk menarik para peserta…


6) Julie Chen melakukan Pembedahan Plastik untuk tidak kelihatan seperti Cina.

http://selongkar10.blogspot.com/2013/12/8-pembedahan-plastik-gila-untuk.html

Pengacara untuk rancangan TALK itu telah mendedahkan rahsia, tetapi pengakuan Julie Chen mungkin yang paling mengejutkan semua. Julie Chen yang berumur 43 tahun keturunan Chinese-Amerika mendedahkan bahawa dalam permulaan kerjaya dia, dia mendapatkan pembedahan plastik untuk membuat matanya kelihatan lebih besar. Chen membincangkan pembedahan itu dengan ibu bapanya , dan dengan sokongan mereka dia pergi menjalankan pembedahan itu di bawah mata pisau..

Menurut pengacara itu juga, sebagai wartawan muda di Ohio dia diberitahu bahawa dia tidak boleh duduk di meja penyampai berita “kerana anda adalah Chinese..”

7) Gadis Chinese mendapat pembedahan kosmetik untuk kelihatan seperti Jessica Alba untuk memenangi kembali teman lelakinya.


http://selongkar10.blogspot.com/2013/12/8-pembedahan-plastik-gila-untuk.html

Pada tahun 2010, Xiaoqing berumur 21 tahun telah berakhir hubungannya selama satu tahun dengan teman lelakinya. Sebabnya ialah obsesi aneh teman lelakinya ke atas bintang filem Amerika, Jessica Alba. Teman lelakinya pernah membuat Xiaoqing memakai satu rambut palsu perang dan mimik gaya solekan bintang filem Amerika itu. Setelah berpisah, Xiaoqing berada dalam keadaan kesakitan dan dia membuat keputusan untuk menjalani pembedahan kosmetik untuk kelihatan seperti Jessica Alba untuk memenangi kembali hati teman lelakinya..

Bagaimanapun, Jessica Alba nampaknya mendengar tentang berita itu dan memberitahu sebuah akhbar Amerika Syarikat..

“Saya rasa anda tidak sepatutnya mengubah diri anda seperti itu. Jika seseorang sayangkan anda, mereka akan menyukai anda walau apa pun terjadi.”

Setelah mendedahkan dia telah berubah hati, wanita dari Shanghai, China itu berkata, “Saya fikir ia adalah hebat, bahawa Jessica Alba begitu mengambil berat tentang saya. Kata-kata beliau juga memainkan peranan penting dalam keputusan saya.”

8) Nenek Melakukan Pembedahan Plastik untuk kelihatan tua sebelum usia..
http://selongkar10.blogspot.com/2013/12/8-pembedahan-plastik-gila-untuk.html

Kebanyakan apabila mencapai tiga puluhan, kita mula risau tentang permulaan tanda-tanda penuaan seperti Kedutan, keguguran, rambut uban dan selulit. Bagaimanapun, seorang nenek bernama Anne Bolton, sudah berumur 47 tahun dan sama sekali tidak boleh meramal kesan sampingan yang akan berlaku, dan dia benar-benar berhasrat melakukan..

Ibu kepada 4 orang anak ini sering melakukan kesilapan bagi seorang wanita separuh umur, dan Anne, seorang pekerja gerai pasaran dari Bristol itu berkata “kelihatan seperti 20 tahun sebenarnya merosakkan hidupnya”. Jadi, dia memikir untuk melakukan pembedahan kosmetik supaya membuat dirinya kelihatan lebih tua..

Anne mengatakan bahawa kelihatan muda telah merosakkan perkahwinannya dan dua hubungan jangka panjang. Oleh sebab, lelaki muda selalu berbual dengan beliau.. Beliau juga percaya rakan-rakannya cemburu dan meninggalkannya kerana dia membuat mereka kelihatan lebih tua.. ^-^

Sekian.

Post a Comment

Apa Kata Anda?

Previous Post Next Post