15 Koleksi Kisah Lucah Pendek Yang Ehem Ehem..!!!

Jom kita selongkar antara koleksi menarik kisah lucah pendek yang menarik dan masih lagi terhibur tatkala membacanya... layannn...

Just For fun... ;)

1. Dahsyatnya Malam Jumaat


Malam itu malam Jumaat. Kassim ingin beristirahat awal bersama isterinya, dia fikir dia akan dapat banyak ganjaran jika berbuat begini. Ganjaran paling nyata ialah hakikat dia kini sudah mempunyai lapan orang anak: empat daripada mereka masih kecil lagi. Yang bongsu masih lagi menyusu

"Malam ini kita tidur awal. Malam jumaat" kata Kasim pada Ani, isterinnya yang sedang menyusu anak bongsu mereka.

"Tak boleh bang. Sebab anak anak kita masih belum tidur, nanti saya tidur kan mereka dulu."

"Baiklah awak uruskan mereka. Abang akan ke bilik sebelah membaca Al-Quran," balas Kassim, sambil ke bilik air mengambil wudhuk, setelah mendapatkan songkok. Kitab Al-Quran dan meminum seteguk air sejuk Kassim bersedia untuk memulakan kerja ibadahnya.

"BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM.."

"Bang anak? Anak dah tidur.." Terkejut Kassim mendengar suara Ani yang membawa khabar baik kepadannya dalam jangkamasa yang begitu singkat.

"SODAQALLAHULAZEEM.."

Tu lah dahsyatnya malam Jumaat..

2. Kasut di Malam Pengantin



Seorang pengantin perempuan sedang disiapkan oleh mak andam. Malangnya, kasut untuk perkahwinannya telah hilang. Nasib baik adik perempuannya ada sepasang kasut dan meminjamkan kasut itu kepadanya. Macam mana pun kasut itu sempit dan tak berapa muat untuk dipakai oleh pengantin perempuan. Sebab dah tak ada kasut lain, maka terpaksalah pengantin perempuan memakai kasut tersebut.

Sepanjang majlis itu pengantin perempuan terpaksa menahan sakit, tapi dia masih dapat mengontrol kejelitaan ditengah majlis itu.

Sebaik tamat majlis bersanding, pengantin lelaki dan perempuan masuk ke dalam bilik tidur. Perkara pertama yang hendak dibuat oleh pengantin perempuan ialah menanggalkan kasut milik adiknya itu. Kakinya pedih tak tertahan. Ketika itu keluarga lelaki dan perempuan berada tidak jauh dari bilik tidur mereka. Alangkah terperanjat mereka bila mendengar bunyi suara perempuan mendengus dan mengerang kesakitan dari bilik pengantin. Tiba-tiba terdengar pengantin lelaki berkata, "Osshh! Ketatnya!".

Keluarga pengantin perempuan dengan bangga berkata kepada keluarga sebelah lelaki,

"Kan saya dah cakap, anak perempuan saya tu masih dara lagi.."

Tak berapa lama kemudian terdengar pengantin perempuan menjerit kesakitan. Pengantin lelaki berkata, "Akhirnya dapat juga cabut. Jangan takut sakit sikit

je sayang.."

Kedua-dua keluarga bertambah hairan bila terdengar pengantin lelaki berkata, "Mari cuba yang satu lagi. Yang ni abang rasa mesti lebih ketat. Jangan takut, kita buat perlahan-lahan. Sayang, tahan ye.."

Keluarga kedua belah pihak berpandangan kehairanan..


Teruskan Selongkar...

3. Lelaki Hamil




Seorang lelaki yang badannya gendut naik keretapi. Penumpang pada ketika itu sangat penuh maka lelaki gemuk itu terpaksa berdiri. Tiba-tiba die berasa ada yang menyonggolnya lalu lelaki itu pun melihat ke belakang. Ooo.. ada seorang ibu hamil sedang berdiri. Melihat wanita hamil itu maka lelaki gemuk itu bertanya..

Lelaki Gemuk: "Hai, akak bunting ya?"

Ibu Hamil: "Takdelah! Sudah tahu tanya lagi." (kata wanita itu yang kesal dengan cara lelaki tersebut bertanya)

Lelaki Gemuk: "Isinya orang ya kak?"

Ibu Hamil: "Ya!" (dengan nada bengang lalu dia pula bertanya) "Encik pun bunting ya?"

Lelaki Gemuk: "Ya! Hahahahaaa!!"

Ibu Bunting: (kerana berasa jawapan lelaki itu tidak sopan, die pertanyaannya) "Isinya orang ya?"

Lelaki Gemuk: "Bukan, isinya anak gajah! Hahahaa!!"

Ibu Buting: (Terkejut, lalu ketawa juga, hahahaa)

Lelaki Gemuk: "Laa kenapa akak ketawa?"

Ibu Bunting: "Oh isinya anak gajah ya, patutlah belalainya terkeluar." (sambil menunjuk seluar lelaki yang lupa dikancing)


4. Menjalani Malam Pertama Pengantin




Seorang lelaki bernama Baskon yang baru saja menjalani malam pertama bersama isterinya, menceritakan tentang kemuskilannya kepada seorang kawan, Abon.

"Wah, gila juga! Ternyata memang benar," ujar Baskon, "Kebiasaan yang sering kita lakukan ketika masih bujang, boleh berulang pada malam pengantin."

"Sebenarnya apa yang berlaku semalam?" si Abon ingin tahu.

"Begini. Kau kan tau kalau sewaktu bujang aku suka melanggan perempuan."

"Ho oh."

"Nah, terus malam pengantin semalam, setelah selesai melakukan hubungan, tanpa sengaja aku memberikan wang RM100 pada isteri aku."

"Wah, gila kau!" Abon terperanjat, "Bagaimana? Isteri kau marah?"

"Itulah masalahnya," Baskon menjawap, "Dia malah memberikan pulangan wang RM 25 kat aku!"

"Kok macam biasa aja isteri kamu"... Baskon Terdiam

5. Cari Yang Spesial 



Nak di jadikan cerita, ada la sorang kaya baru, asalnya di kampung. Waktu dia susah dulu, teringin sangat dia nak pi KL, so lepas dah jadi kaya, tanpa membuang waktu, dia pun ke KL. Pasai banyak duit, dia pun bawak la sorang body guard merangkap pembantu peribadi. Di KL, dia menginap di KL International Hotel. Sampai di sana lebih kurang pukul 10:00 pagi, perut dia pun agak berkeroncong sikit la. Selepas check-in, dia bagi tau kat pembantu dia..

O.K.B (Orang Kaya Baru): "Mat.. aku lapag ni, belikan aku mee yang spesial satu."

Mat: "Oke Boss.. Tapi mee yang spesial tu macam mana Boss?"

O.K.B: "Ishk.. Hang niii, mee yang spesial tuu.. Pakai telog dua biji laa.."

Mat: "Ooooo.. Siap Boss.."

Lepas tu makan la si O.K.B mee spesial tu. Mai time pukul 3:00 petang, perut O.K.B tu berkeroncong lagi. Lalu dia panggil pembantu dia tu..

O.K.B: "Mat..! Aku lapag nihh, pi beli nasi goreng spesial satu."

Mat: "Nasi goreng spesial? Yang pakai telog dua tu Boss?"

O.K.B: "Waaaa, dah pandai dah hang Mat, no? Cukup tau aku punya taste.."

Mat: "Mesti laa Bosss. Bagi saya 10 minit saja Bosss.."

Lepas siap makan, O.K.B tu tertidur la sampai maghrib. Dia pun terbangun pasai air-cond sejuk sangat. Pasai dah tidog sepetang dah, dia pun susah la nak tidog lagi. Tak tau nak buat macam mana ngan sejuk lagi, dia pun panggil pembantu dia lagi.

O.K.B: "Mattt!!"

Mat: "Yaaaa.. Boss.."

O.K.B: "Mai sini sat.."

Mat: "Ada apa Boss?"

O.K.B: "Mat...'adik' aku minta laaa.." (dgn nada berbisik) "Hang pi cari awek yang spesial kat aku sorang, yang spesial tau!"

Mat: (sambil tergaru-garu kepala) "..oke Boss!"

Si Mat ni mana la tau pasai awek-awek yang boleh 'pakai' ni. Tapi, Boss punya pasai dia pun pi la cari jugak. Sejam kemudian dia pun pi la hantar satu awek untuk Boss dia. Mat ni pun standby la kat luar bilik, mana nak pi tau takut-takut pencegah maksiat mai. Pas lima minit awek tu masuk dalam bilik Boss dia tiba-tiba dia dengar suara yang kuat dari dalam bilik..

O.K.B: "MATTTT!!"

Mat: "Ada apa Boss??"

O.K.B: "Pasai pa hang cari bapok kat akuuuuu.. Aku kan kata awek..?"

Mat: "Laaa.. Tadi Boss kata cari awek yang spesial.. Boss selalu kata yang spesial tu mesti telog dua.."

O.K.B: "..????"

6. Isteri Pandai Bermain Seks



Seorang lelaki menghampiri rumah jirannya dan mengetuk pintu. Ketika wanita muda tuan rumah itu membuka pintu, lelaki itu bertanya,

"Cik Puan... adakah cik puan pandai bermain seks?"

Kerana terkejut, wanita muda itu menghempas pintu rumahnya dengan perasaan marah. Namun, lelaki itu tetap mengetuk pintu rumah tadi dan bertanyakan soalan yang sama. Kali ini wanita muda itu menjerit sekuat hati sambil mengusir jirannya yang tidak senonoh itu.

Malamnya, wanita itu telah menceritakan kejadian memalukan siang tadi kepada suaminya. Suaminya berjanji akan menunggu lelaki biadap itu keesokan harinya jikalau dia datang lagi.

Ternyata benar, keesokan harinya lelaki yang sama datang lagi dan mengetuk pintu. Wanita itu segera membuka pintu sementara suaminya bersembunyi sambil memegang senapang.

Lelaki itu terus bertanya, "Cik Puan... Cik Puan ni pandai tak main seks?"

"Mestilah pandai.. kenapa encik bertanya soalan ini?" jawab wanita itu dengan berani.

"Baguslah kalau pandai..." kata lelaki itu, "Kalau begitu.. puaskanlah suami cik puan dan beritahu dia supaya menjauhi isteri saya!!!"

7. Berbogel Menaiki Beca




Ada seorang awek berbogel menahan sebuah beca lantas menaiki beca tersebut. Sepanjang perjalanan, si tukang beca langsung tidak mengalihkan pandangannya dari menatap gadis tersebut.

Merasakan dirinya diperhatikan oleh tukang beca tersebut, gadis itu berkata, "Kenapa, tak pernah tengok perempuan bogel ke?"

"Bukan begitu, cik adik. Pakcik cuma tertanya tanya, dari mana wang tambang beca ni adik nak keluarkan?" jawab tukang beca tu.

8. Alasan Perlu Kahwin


Udin baru berusia 14 tahun. Dia tahu yang minggu depan kakaknya yang sulung akan berkahwin.

"Kakak... kenapa akak mesti kahwin?" Tanya Udin petah.

"Nanti Udin dah besar, Udin tau sendiri la... ", jawab Kakak Udin.

Nyata Udin tidak berpuas hati dengan jawapan tersebut.

Esoknya seperti biasa, Udin akan bertandang ke rumah Harun dan Karim apabila balik dari kelas mengaji Quran. Harun dan Karim merupakan sahabat baik dan mereka menyewa sebuah rumah berhampiran dengan rumah keluarga Udin. Mungkin kerana sama-sama masih teruna, Udin selesa duduk melepak di rumah Harun dan Karim walaupun umur mereka jauh berbeza.

Semasa Udin sampai ke rumah bujang tersebut, Harun dan Karim sedang asyik menonton cerita kegilaan mereka, CSI-Vegas.

"Harun, kau tolong garu belakang aku! Aduh, gatalnya!" Pinta Karim.

"Ah, tak kuasa aku! Tulah! Aku suruh kahwin kau tak nak. Kalau tak, boleh gak bini kau tolong garu belakang." Balas Harun pula.

Udin tiba-tiba berasa amat gembira. Kini dia sudah dapat jawapannya.

"Kakak! Saya dah tahu sebab apa kakak kahwin!" Kata Udin dengan girang.

"Sebab apa?" Tanya Kakak Udin.

"Sebab gatal belakang!" Jawab Udin yakin.

Bapa mereka yang terdengar perbualan Udin dengan kakaknya itu menyampuk,

"Salah nak... sebenarnya gatal depan..."

9. Anu Seperti Bayi

Sepasang kekasih yang hendak bernikah sedang berbincang. Si Gadis berbisik pada kekasihnya, "Sekarang masanya untuk saling jujur ​​agar nanti kita tidak kecewa."



Si Pemuda mengangguk. Gadis berkata "Sesungguhnya dada saya ini rata ... seperti papan ... kalau kau tidak suka katakan sahaja. Kita boleh batalkan pernikahan ini. Saya sedia menghadapinya", kata gadis.

Pemuda dengan lemah lembut menjawab, "Itu tidak masalah. Bagiku seks bukanlah hal yang penting. Tetapi cinta kasih ..." Gadis pun lega mendengarkannya.

"Saya juga perlu menyatakan sesuatu sejujurnya padamu.", Jelas pemuda. Gadis menganggok tersenyum. "Sesungguhnya 'anu' saya seperti bayi ...", kata pemuda.

"Sstt ... sudahlah ia tidak penting. Bagiku seks bukanlah hal yang penting. Tetapi cinta kasih," sahut si Gadis.

Pemuda pun lega mendengarkannya. Malam perkahwinan tiba. Gadis mula membuka baju dan terdedahlah dadanya yang memang benar-benar rata. Pemuda hanya tersenyum melihatnya.

Kemudian pemuda mula membuka seluarnya sehingga nampaklah 'anu'nya. Melihat itu gadis menjerit dan pengsan. Setelah sedar si gadis bertanya, "Kau katakan 'anu'mu seperti bayi ...?"

"Ye la memang seperti bayi ... panjang 50 cm dan berat 3 kg ..."

10. Bulan Madu Tiga Anak Dara

Tersebutlah alkisah sebuah keluarga aman bahagia yang dianggotai sepasang suami isteri bersama tiga orang anak dara mereka. Nak dijadikan cerita, ketiga-tiga anak dara tersebut melangsungkan perkahwinan mereka secara serentak.




Maka sedih bercampur gumbira menyelubungi hati dan perasaan kedua ibu bapa mereka apabila majlis perkahwinan tersebut selamat dilangsungkan.

Apabila ketiga-tiga pasangan bersiap sedia untuk pergi berbulan madu ke tempat haluan masing-masing, kedua ibu bapa mereka pun dengan tegas berpesan supaya mereka tidak lupa untuk mengirimkan berita sepanjang pemergian mereka walau dengan sepatah dua kata. Supaya tidak membebankan setiap pasangan, ibu bapa mereka mencadangkan agar mereka hanya menulis tajuk iklan yang dapat menggambarkan maksud yang ingin disampaikan. Lalu mereka semua pun bersetuju degan cadangan tersebut.

Seminggu selepas mereka semua pergi ke arah tujuan masing-masing, si ibu menerima sepucuk surat dari anak mereka yang pertama, suratnya amat ringkas, hanya perkataan "Nescafe" yang tertera. Si ibu yang cuba menyelami maksud yang ingin disampaikan, tanpa berlengah menyemak iklan "Nescafe" di akhbar yang berbunyi "Nikmatnya tak terhingga", maka fahamlah si ibu akan maksud yang ingin disampaikan.

Selang seminggu selepas itu, mereka menerima sepucuk surat dari anak mereka yang kedua pula, suratnya juga pendek, hanya berbunyi " Standard Chartered Bank". Apabila disiasat dengan lebih lanjut, iklan Standard Chartered Bank rupanya bermaksud "Besar, Teguh dan Peramah", maka tersenyumlah kedua orang tua tersebut.

Seperti lazimnya mereka pun tertunggu-tunggu akan berita dari anak ketiga mereka, namun minggu demi minggu tidak juga mereka menerima sebarang khabar berita. Mulanya mereka agak risau namun setelah hampir dua bulan berlalu, mereka akhirnya menerima sepucuk surat yang amat dinananti-nantikan, suratnya juga amat ringkas, hanya tertulis perkataan "MAS". Mulanya mereka agak hairan kenapalah anak mereka mangambil masa yang lama sangat untuk menulis perkataan "MAS" namun setelah membaca iklan MAS di surat khabar, mereka pun tersenyum. Di surat khabar, iklan MAS berbunyi, "Tiga kali sehari, tujuh hari seminggu..."


11. Memakai Skirt Ketat Paras Lutut

Seorang perempuan berpotongan seksi dan cantik memakai skirt ketat separas lutut dan sehelai blouse lengan panjang sedang berdiri disebuah perhentian bas. Ketika itu ramai orang sedang memenuhi pondok tersebut.

Apabila bas datang, perempuan tersebut mengalami kesukaran untuk memanjat tangga bas dek kerana skirtnya yang ketat tersebut.

Setelah berfikir seketika akhirnya dia mengambil keputusan untuk membuka sedikit zip skirtnya, namun masih gagal dan dia menurunkan sedikit lagi zip tetapi masih sukar, akhirnya dia terus membuka keseluruhan zip skirtnya kerana tiada apa yang perlu dibimbangkan sebab bajunya dimasukkan kedalam skirt... namun dia masih juga gagal memanjat tangga bas, sedangkan ramai orang sedang beratur di belakangnya.

Perempuan tersebut telah habis akal, sedang dia berfikir tiba-tiba dia terasa ada tangan menolak punggungnya menaiki tangga bas, dia menoleh dan didapati lelaki di belakangnya yang melakukan perbuatan tersebut.

Dengan nada lantang dia memarahi lelaki tersebut, "Apahal ko pegang punggung aku? gatal!"

Jawab lelaki tersebut, "Ko pun gatal jugak... yang pergi bukak zip seluar aku tiga kali apasal?"


12. Tetamu Ketika Mandi

Siti dan suaminya sedang mandi bertelanjang dalam bilik air ditingkat atas rumah mereka, tiba tiba lonceng pintu berdering. Maka si Siti terus membungkus tubuhnya dengan tuala dan berlari kebawah untuk membuka pintu.

Rupa-rupanya, Abdul jiran rumah mereka berdiri di depan pintu dan berkata "Oh ... Minta maaf kerana menggangu u yang sedang mandi ..."

Siti menjawap "Tidak apa, biasalah tu. Apa u mahu?"

Abdul terus dengan ghairahnya menjawap, "Ohh Siti ... U mempunyai kulit putih melepak harus bak sutera, jika I offer u RM100.00 sanggupkah u menanggalkan tuala bahagian atas sebagai balasan??"

Dengan secepat kilat tanpa berfikir panjang maka ditanggalkan bahagian atas tuala memperlihatkan buah dadanya yang menbukit demi wang RM 100.00.

"Wow!!!" Abdul dengan mata terbeliak menghayati buah dadanya yang secara langsung memberangsangkan semangatnya sekaligus menawarkan RM 100.00 lagi kepada Siti untuk menanggalkan kesemua tualanya!

"Kenapa tidak," balas Siti "itu ganjaran yang amat lumayan" dan terus melonggarkan tualanya memperlihatkan keayuan tubuh yang mengiurkan tanpa seurat benang pun.

Maka Abdul terus menyerahkan Note RM 200.00 kepada Siti tanda kepuasan yang tak terhingga sambil berlari pulang ke rumahnya. Apabila Siti kembali ke bilik air untuk menyambung balik mandinya maka suaminya bertanya, "Siapa yang membunyikan loceng pintu?"

"Jiran kita, Si Abdul" Jawap Siti

"Abdul?" Tanya Suaminya "Adakah dia memulangkan wang RM 200.00 yang dipinjam dari saya tempoh hari?"

13. Susu Ibu

Amir dan Amar adalah dua orang saudara kembar. Banyak perkara yang mereka lakukan bersama seperti bermain atau menonton rancangan kartun di television. Mereka berkongsi hobi dan minat yang sama.

Namun begitu ada satu perkara yang membuatkan Amir agak tidak menyukai Amar iaitu ketika menyusu badan. Amir selalu sahaja tidak dapat menyusu badan dari ibunya gara-gara Amar yang selalu dapat. Ibu mengatakan yang Amar adik kepada Amir jadi sebagai seorang abang Amir terpaksa beralah walaupun sebenarnya dia juga mahu disusukan oleh ibunya.

Pada suatu malam Amir dengan senyap-senyap telah menyusup masuk ke bilik ibu bapanya dan meletakkan racun pada puting ibunya.

“Esok mesti Amar akan mati. Boleh la aku hisap susu ibu tanpa perlu berebut” Kata Amir didalam hati sambil tersenyum. Tak sabar-sabar dia menanti hari esok.

Ke esokkan harinya Amir melihat ibunya menangis teresak-esak. Dalam fikirannya membayangkan yang Amar tentu sudah mati. Terkejut Amir apabila melihat Amar berada disebelah ibunya dalam keadaan sihat. Langsung tiada tanda-tanda yang Amar dalam kesakitan. Dengan terketar-ketar Amir bertanya pada Ibu:

Amir “Bu… Kenapa Ibu menangis ni?”

Ibu “Ayah dan meninggal dunia! Ibu pun tak tahu sebab pe!!”

Amir “!!!!….”

**Orang lain pun tumpang hisap susu ke? Hahaha…

14. Pasangan Lanjut Usia


Di suatu malam yang dingin, di dalam sebuah bilik yang sederhana besar, diatas katil... sepasang suami isteri yang telah lanjut usia baru masuk tidur.

Suaminya telah mula mengantuk tapi isterinya terbangkit perasaan ghairah malam itu...

Si isteri bersuara,

"Dulu-dulu tu..... abang selalu pegang tangan saya bila kita nak tido." Suaminya dengan separuh sedar, menggenggam tangan isterinya, lepas tu mula mengantuk semula.

Beberapa ketika lepas tu, si isteri bersuara lagi, "Kemudian tu.... abang selalu cium saya." Si suami dengan rasa terganggu, mengangkat kepalanya dan menyentuh bibirnya ke pipi si isteri.

Lepas tu sambung tido balik. Selepas beberapa saat, si isteri bersuara lagi, "Kemudian tu... abang selalu gigit-gigit leher saya..."

Dengan perasaan marah dan geram, si suami melontar selimutnya dan bangun dari katil tu. Si isteri bertanya, "Abang nak gi mana tu?"

Dengan marah suaminya menjawab, "Nak gi amik gigi la ni!!!"


15. Papa dan Mama di Dalam Bilik

Di suatu pagi, seorang anak lelaki keluar dari biliknya dan bertanya pada neneknya:

"Nenek, mana Papa dan Mama?"

"Mereka masih di dalam bilik..." neneknya menjawab.

Anak itu tertawa kemudian sarapan sendirian lalu pergi sekolah. Ketika pulang.. anak lelaki bertanya lagi pada neneknya:

"Dimana Papa dan Mama?"

"Mereka masih di dalam bilik." neneknya kembali menjawab.

Anak itu tertawa geli, lalu menghabiskan makan tengaharinya dan pergi bermain. Malam harinya barulah anak lelaki tadi pulang untuk makan malam. Sebelum makan, si anak itu bertanya lagi pada neneknya:

"Di mana Papa dan Mama?"

"Masih di dalam bilik." jawab nenek.

Anak itu tertawa geli
"Kenapa dari tadi aku perhatikan engkau ketawa saja?!" tanya neneknya dengan nada tinggi

Si anak menjawab,

"Semalam Papa masuk ke bilik saya untuk meminta gel pelembab kulit, tapi saya bagi gam Super Glue..."


P/S : ehem-ehem x..?? heehe layan ajor la... ;)

18 comments

mey haruka said...

[-+] DOWNLOAD FILM SEMI
[-+] DOWNLOAD FULL ADULT MOVIES
[-+] DOWNLOAD JAV HD MOVIES
[-+] DOWNLOAD FILM SEMI
[-+] Model Porno Jepang



[-+] Ngentot di Bis Rame-rame
[-+] Pesta Seks di Kampus
[-+] DOWNLOAD HD ADULT MOVIES
[-+] DOWNLOAD MOVIES 18+
[-+] DOWNLOAD MOVIES HD 18+ FREE
[-+] FREE HD ADULT MOVIES



[-+] FREE MOVIES 18+
[-+] Japanese Porn Star
[-+] DOWNLOAD BOKEP JEPANG - MOMOKA NISHINA
[-+] DOWNLOAD BOKEP JEPANG - MARIA OZAWA



[-+] DOWNLOAD BOKEP JEPANG - SAORI HARA
[-+] Memek Perawan Basah
[-+] Toket ABG SMA Merah
[-+] Lucunya Malam Pertama

[ +_+ ] --FOTO HOT JULIA PEREZ
[ +_+ ] --10 TITIK RAHASIA WANITA
[ +_+ ] --10 PESAWAT TEMPUR TERCANGGIH DI DUNIA
[ +_+ ] --FOTO - FOTO ABG JAMAN SEKARANG
[ +_+ ] --FOTO TANTE TANTE NARSIS

[ +_+ ]--10 CIRI - CIRI WANITA SELINGKUH
[ +_+ ]--7 TEMPAT SENSITIF WANITA
[ +_+ ]--TEMPAT2 TERINDAH DIDUNIA
[ +_+ ]--10 ARTIS INDONESIA TERKAYA
[ +_+ ]--GOSIP ARTIS INDONESIA PALING HOT

[ +_+ ] --FOTO FOTO HOT SARAH AZHARI
[ +_+ ] --CANTIKNYA BULE2 ABG
[ +_+ ] -- KOLEKSI FOTO FOTO HOT JULIA PEREZ
[ +_+ ] -- CIRI CIRI WANITA KALO MAU ORGASME

[ +_+ ]-- FOTO FOTO CEWEK YANG LAGI HORNY
[ +_+ ]-- KOLEKSI FOTO PEMANDANGAN DUNIA
[ +_+ ]-- KOLEKSI ANAK SMA CANTIK CANTIK
[ +_+ ]-- FOTO JILBAB CANTIK DAN AGGUN
[ +_+ ]-- 10 WANITA PALING TANGGUH DI DUNIA




























































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Alexia Nanda said...

[%]gambar awek jepun
[%]gambar awek jepun bogel
[%]gambar awek jep sepah


[&]gambar awek johor
[&]gambar awek jepun cun
[&]gambar awek jepun comel
[&]gambar awek johor bogel


[)]gambar awek janda
[)]gambar awek jepun mandi bogel
[)]gambar awek kena rogol
[)]gambar awek kelantan

[*]gambar awek korea bogel
[*]gambar awek kena raba
[*]gambar awek kena main

[(]gambar awek kena jolok
[(]gambar awek kangkang
[(]gambar awek kelantan bogel
[(]gambar awek kedah

[_]gambar awek lucah
[_]gambar awek lancap
[_]gambar awek lawa

[=]gambar awek lepas mandi
[=]gambar awek lentik
[=]Gambar Awek Jepun Bogel
[=]gambar awek legging

[*]gambar awek melayu bogel
[*]gambar awek mandi
[*]gambar awek melayu lucah

[-]gambar awek mantap
[-]gambar awek melayu dirogol
[-]gambar awek nampak seluar dalam
[-]gambar awek nampak tetek

[/]gambar awek nampak lurah
[/]gambar awek nampak coli
[/]gambar awek nakal

[?]gambar awek nurse
[?]gambar awek nampak cipap
[?]gambar awek nampak spender

[>]gambar awek orang putih bogel
[>]gambar qasha awek nabil
[>]gambar awek ramas tetek sendiri

[*]gambar awek raba tetek
[*]gambar awek rusia bogel
[*]gambar awek seluar ketat



































































































































































































































































































Fee Brie Noe said...

jasa skripsi teknik informatika
vcc.co.id provider vcc murah di indonesia
Ingatpoker Agen Poker Online Terpercaya Dan Terbesar Di Indonesia

jasa skripsi teknik informatika
vcc.co.id provider vcc murah di indonesia
Ingatpoker Agen Poker Online Terpercaya Dan Terbesar Di Indonesia

tips kesehatan
sewa apartemen harian
alamat tempat

tips kesehatan
sewa apartemen harian
alamat tempat

umroh haji murah
cara cepat
skripsi teknik informatika

nina said...

Lagi cerita panas! Video Panas! Melayu! CeritaPanas.com

Cikgu Suraya!
Rosalinda gila!

DOWNLOAND VIDEO BOKEP TERBARU said...

1.DOWNLOAD Video Porno Artis Syahrini dgn Pengusaha (baru tersebar) 3gp

2.DOWNLOAD Video Porno Artis Dewi Persik dgn Para Mantan Suaminya 3gp

3.DOWNLOAD Video Porno Artis Pasha Ungu dgn Para Wanita 3gp

4.DOWNLOAD Video Porno Cewek Jilbab Terkomplit 3gp

5.DOWNLOAD Video Porno Para TKI/TKW Indonesia full 3gp

6.DOWNLOAD Video Porno Seluruh Para PNS Indonesia

7.DOWNLOAD Video Porno Indonesia Ngintip Terkomplit 3gp

8.DOWNLOAD Video Porno Anak SMU Terkomplit full 3gp

9.DOWNLOAD Video Porno Anak SMP Terlengkap full 3gp

10.DOWNLOAD Video Porno Para Pejabat Indonesia Terlengkap 3gp

11.DOWNLOAD Video Porno Artis Indonesia Terlengkap 3gp

12.DOWNLOAD Video Porno Artis Rafi Ahmad dan Yuni Shara 3gp

13.DOWNLOAD Video Porno Ariel NOAH dan BCL

info Video Porno Indonesia & Para Artis Indonesia lebih lengkap clik disini

Faedah Jaya said...

This is the best website with lot of useful information for the reader. Thanks for sharing the post and keep the good works. You are the best, god bless you.
Situs Perusahaan

Lucy Saputri said...

>>>>>>>> Laman Malaysia Porn <<<<<<<<

Klik salah satu yang tidak terblokir
* cerita.malay3gp.com
* ceritalucahteruk.blogspot.com
* www.jawko.com

nilla rose said...

Kami x-shops69.com menjual aneka produk kesehatan termurah dan terlengkap.

Obat Pembesar Penis
Jual Obat Pembesar Penis
Vimax
Vimax Canada
Vimax Herbal
Cara Membesarkan Penis
Jual Vimax Asli
Vimax Indonesia
Vimax Original
Harga Vimax
Jual Vimax
Obat Vimax
Vimax Asli
Harga Vimax Asli
Alat Pembesar Penis
Vimax Extender
Proextender
Vakum Pembesar Penis
Vacum Pembesar Penis
Vigrx Plus
Vigrx
Sex Toys
Seks Toys
Jual Sex Toys
Vibrator
Alat Bantu Sex Wanita
Alat Bantu Wanita
Jual Alat Bantu Wanita
seksualitas wanita

Anonymous said...

http://redeagle7.sharethisstory.net/my-968620-6742

Agustina Lucky said...

Kumpulan Gambar Vagina Perawan dan Yang Sudah Tidak Perawan


Foto Mesra Payudara Bugil dan Telanjang Bella Shofie Terbaru


Gambar Bugil Wanita Asia Cantik Dan Mulus Sexy


Dian indri, seorang istri berjilbab dari lereng lawu


Kumpulan Foto Tante Girang Hot sedang Tidur Telanjang Tanpa Busana yuk..!!


199 Foto Bugil Gadis Arab Pamer Memek Berbulu Lebat


Foto Hot Susu Tante Janda Kembang Cantik Dan Seksi


Ayumi Pose Telanjang Sambil Mandi Dikolam Renang


Foto Payudara atau Toket Gede Cewek Jepang


Download Kumpulan Foto Cewek Jilbab Nungging


Foto Bugil Tante Girang Lagi Di entot dan di jilat memeknya


Inilah foto hot ngetot memek mulus gadis pangilan


Mulus Basah Memek mulus Cewek Bugil Foto Memek


Kumpulan Foto Memek dan Vagina Gadis Perawan Hot


Koleksi Foto Pramugari Seksi Pamer Payudara Montok


Pose Panas Gadis-Gadis Cantik pamer Payudara Besar


Gambar Foto Julia Perez Bugil Kelihatan Payudara Besar


Foto Bugil ABG Terseksi dan Tercantik Tanpa Sensor


Gadis Perawan Nakal Ngentot Gaya Baru Ngangkang


Kummpulan Foto Bugil Hot Artis Wanita dari Negara Arab


ABG Bugil Dan Gadis Bispak Jago Ngentot With Toket Gede


Video bokep tante girang artis indonesia foto bugil memek


Bispak Montok Telanjang dikamar Hotel Memek Basah


Lina Pamer Memek Mulus Ayam Kampus Kota Depok

anto said...

mantap,,

Tonny Hasan said...

Malaysian Hijab Girl Sucking Big Dick In College Toilet



Indonesian Sexy Girlfriend Virgin Pussy Fucking Pictures



Malay Actress Leaked Sex Video In Online



Malaysian Chinese Couple Having Hard Fucking In Hotel



Indian Village Girl Quick Fuck In Open Field



Very Sexy Desi Teen Girl Like Hard Homemade Fuck



Married Desi Aunty Getting Her Hairy Wet Choot Fucked



Khala Ko Apnay Bachay Ki Maa Banaya



Life Mei Pehli Baar Sex Bua Ji Ke Saath



Meri Pyaari Teacher Ke Saath Staff Room Mai Kia Sex



Makan Malkin Aur Uski Beti Ki Chudai



Chennai Aunty Sucking Dick And Getting Fucked By Neighbor



Indian Pregnant Mallu XXX Fucking Videos



Fat Ass Indian Mom With Big Juicy Boobs



Indian Amateur Sonia Bhabhi Fucked In Doggy Style



Desi College Girl Pissing In College Campus



Desi Girls Changing Cloths In Store Hidden Cam Photos



Hot Desi Teen Meenakshi In The Best Sex Video 19 Min



Virgin Desi Girl Showing Boobs And Pussy To Her Boyfriend



Indian Punjabi Girl Gets Facial Cum Shoots And Loving Cum In Mouth



Mature Busty Indian Aunty Quick Fuck With Young Boy



Indian Big Boobs Mature Bhabhi Fucking Hardly With Her Driver



Nude Girl Bathing In Pool Capture With Hidden Camera



Cheated Besharam Indian Housewives Pissing After Sex



Punjabi Woman Fucked Doggy Style And In Missionary Position

Lucy Saputri said...

cerita lucah cikgu

Anonymous said...

Video Bokep Terbaru
[>>>] Bokep Asia


[>>>] Asia Porn


[>>>] Bokep Terbaru


[>>>] Bokep Indo


[>>>] Kumpulan Bokep Lucu




Gallery Hot
[>>>] Foto Hot Atris Indonesia


[>>>] Foto Hot Asia


[>>>] Artis Payudara Paling Besar


[>>>] Artis Terseksi Dunia


[>>>] Kumpulan KIMCIL





Video Bokep Terpopuler
[>>>] Nikmatnya Ngentot Sama Tante Ayu


[>>>] Pengalaman Pertamaq Dengan Kakak Iparku


[>>>] Anak SMP DI Perkosa Di Kebun Belakang Sekolahan


[>>>] Ngentot Prawan SMA


[>>>] Memek Tante Mely Merah Merona





Tips & Trick
[>>>] Tips dan Trik Dalam Bercinta


[>>>] Tips dan Trik Dalam Bercinta


[>>>] Tips Agar Cewek Mau Diajak Bercinta


[>>>] Tips Membesarkan Penis


[>>>] Tips Membuat Cewek Cepet Klimaks


































































































































































Lucy Saputri said...

Melayu Bogel Gambar Awek Lucah Jawko

Sulaiman Daud said...

Cerita yang bagus.. teruskan..
Tumpang Iklan
Nakal lah abang ni..
Seronok lah tu..
>>>Baca Sini Kalau Berani!<<<

Anonymous said...

Muadil toner fiyatları üretilen yazıcı tonerinin özellikleri ve üretici firmanın kalite algısına uygun olarak değişim göstermektedir, örneğin hp ve canon yazıcıları eş değer ürünlerinin fiyatı ile samsung ve xerox eş değer ürünleri arasında önemli fiyat farkları mevcuttur.
Muadil toner fiyatları açısından fiyat farkının oluşmasının ana nedenlerinin başında gelen kartuş üzerinde bulunan çip veya chip adıyla bilinen elektronik kart fiyatlarının maliyetleridir, özellikle detaylı çip kullanmaya özen gösteren samsung ve xerox markasına ait yazici tonerlerinin maliyetleri çip fiyatlarından dolayı yüksek fiyatlara sahip ürünlerdir.
Ayrıca fiyatları etkileyen önemli özellikler arasında yer alan farklı bir boyut ise kullanılan kartuşun üzerinde drum adındaki görüntü tamburunun olup olmamasıdır, kaset üzerinde görüntü tamburu tümleşik ürünlerin fiyatları, drum ünitesi ayrı ürünlere kıyasla daha ucuz fiyatlara sahiptir.
Fiyat açısından önemli faktörlerden birisi ise üretici firmanın kalite anlayışıdır, kaliteli kartuş üretimi yapan firmaların üretim maliyetlerinin yüksek olması nedeniyle kaliteli yan sanayi toner kartuş fiyatları yüksek seyretmektedir.
www.marmaraburo.com sitesinde değişik ürünlerin fiyatlarını gözlemleyebilirsiniz, ancak marmara büro malzemelerinde satılan eş değer ürünler orijinal kartuşlara en yakın ürünler olması nedeniyle en ucuz fiyat veren firmalarla kıyaslanması durumunda biraz yüksek gözükebilir.
Ancak kopya başı maliyetler dikkate alındığında satışı yapılan ürünler uzun ömürlü ve sorunsuz çalışma yeteneğine sahip olduklarından ilk alım fiyatları pahalı gözükmesine karşın birim kopya fiyatı en ucuz maliyetli kartuşlar arasında bulunmaktadır.
muadil toner

Lucy Saputri said...

burit koleksi cerita lucah pancut

Powered by Blogger.