15 Gambar Posing Maut Surirumah Bermisai 'Mae Baan Mee Nuad'..!!!

Anda boleh panggil "dia" pelawak atau seorang ratu drag, tetapi apa jua gelarannya dia adalah karektor utama di sebalik laman Facebook "Mae Baan Mee Nuad" ("Suri rumah dengan Misai") lebih suka memanggil dirinya sebagai seorang artis, khususnya jurugambar

Apa yang uniknya dan pelik tentang Mae Baan ni adalah gambarnya mengenakan pakaian kain kembang diambil di lokasi ganjil seperti pasaran segar, perhentian bas, sawah padi dan banyak lagi.

Bermula sebagai hobi. dan suka-suka, The "housewife" menyedari bahawa semua kawan-kawannya telah berkongsi gambar-gambar pelik dia untuk keseronokan dan mereka mendapat maklum balas yang baik. Jadi sekarang dia meletakkan mereka dalam sebuah fanpage di facebook


http://selongkar10.blogspot.com/2014/04/15-gambar-posing-maut-surirumah.html
Atas bot 

http://selongkar10.blogspot.com/2014/04/15-gambar-posing-maut-surirumah.html
Gaga style..gitu

http://selongkar10.blogspot.com/2014/04/15-gambar-posing-maut-surirumah.html
Tengok kain kembang dia... brapa meter la habis tu...

Teruskan Selongkar...



http://selongkar10.blogspot.com/2014/04/15-gambar-posing-maut-surirumah.html
Kasut dia kasut dia..kuih lapis.. ;)

http://selongkar10.blogspot.com/2014/04/15-gambar-posing-maut-surirumah.html
Teratai Layu di tasik madu....  haaambik kembang di tengah sawah padi

http://selongkar10.blogspot.com/2014/04/15-gambar-posing-maut-surirumah.html
Di pasar pun boleh...

http://selongkar10.blogspot.com/2014/04/15-gambar-posing-maut-surirumah.html
Kat mana ni kat mana lagi kalau bukan Tapak Pelupusan Sampah

http://selongkar10.blogspot.com/2014/04/15-gambar-posing-maut-surirumah.html
Carpool....Ada tak yang nak tumpangkan..??

http://selongkar10.blogspot.com/2014/04/15-gambar-posing-maut-surirumah.html
Rose di sana sini.... curlasss

http://selongkar10.blogspot.com/2014/04/15-gambar-posing-maut-surirumah.html
Bunga kobiss...

http://selongkar10.blogspot.com/2014/04/15-gambar-posing-maut-surirumah.html
Chinese style...

http://selongkar10.blogspot.com/2014/04/15-gambar-posing-maut-surirumah.html
Kain tetap gerbang

http://selongkar10.blogspot.com/2014/04/15-gambar-posing-maut-surirumah.html
Kasut dia kasut dia... 

http://selongkar10.blogspot.com/2014/04/15-gambar-posing-maut-surirumah.html
Hello anybody there...

http://selongkar10.blogspot.com/2014/04/15-gambar-posing-maut-surirumah.html
Lompat tinggi tinggi...


Ha...itu baru sebahagian je.... Nak tengok lagi boleh berkunjung ke laman facebooknya di https://www.facebook.com/Maebanmeenuad 

1 comment

Anonymous said...

I always used to study article in news papers but now as I am a user of internet
so from now I am using net for content, thanks to web.


My blog post: Titanfall Hacks

Powered by Blogger.