5 Finalis Pencarian Men's Health Cover Guy Malaysia & Pemenangnya...!!!

Seringkali kita dengar Covergirl adalah anjuran sesebuah majalah bagi mencari gadis yang boleh diketengahkan sebagai cover atau muka depan majalah mereka...

Memuat naik gambar 'Selfies" gimnasium yang terbaik untuk Instagram, Facebook atau Twitter dan jangan lupa hashtagkan foto anda dengan # MHMalaysia dan # MHCoverGuy untuk masuk. 

Satu pemenang dipilih dari setiap bulan sehingga akhir Mei akan berjalan kaki dengan langganan 1-tahun untuk Lelaki Kesihatan Malaysia, eksklusif hadiah dari Homme Sothy kanak, Storm London menonton dan juga yang terdapat dalam majalah itu. 

Apatah lagi, daripada lima pemenang kita memilih soalan, pemenang utama akan dipilih menjadi cover pada isu pelancaran semula kami! tarikh tutup penyertaan adalah 31 Mei 2014. 

Antara Contestant  yang menghantarkan penyertaan.

Teruskan Selongkar...

Itulah konsep yang diterapkan Men's Health Malaysia, telahpun menganjurkan #MHCoverGuy bagi mencari lelaki muka depan majalah Men Health yang pertama di Malaysia. Bertempat di Menara First avenue tanggal 22 mei 2014 lalu telah berlangsungnya pentas akhir pencarian coverguy tersebut.


#MHCoverGuy reveal party 2014
22 Mei 2014, 7.30mlm - 10.30mlm
Menara First Avenue

Arif Johari

John Oh

Anthony Pang

Faez Nick

Hafez Fauzy

Dan malam itu telahpun menobatkan Arif Johari sebagai pemenang...


#MHCoverGuy pertama isu Jun 2014 - Arif Johari

Tahniah diucapkan...semua finalis pun not bad.. memang dah pakej untuk diketengahkan sebagai cover majalah...

Post a Comment

Apa Kata Anda?

Previous Post Next Post