10 Gambar Hashtag #MaafUntukMantan Yang Trending Di Indonesia

Hashtag #MaafUntukMantan melonjak naik tempat teratas dan menjadi tumpuan di media Instagram Apabila photo yang menampilkan perbezaan dulu dan sekarang buat bekas kekasih menjadi trending di laman instagram Indonesia. Ditambah pula dengan caption bertuliskan ‘Mantanku, maafkan aku dulu ya.

 

Teriba teringat lagu Oh, mantanku, maafkan aku
Aku masih sayang sama kamu
Oh, mantanku, maafkan aku
Ku tak bisa hidup tanpa kamu
Maafkan aku yang dulu menyakitimu
Menghancurkan hatimu
Maafkan aku yang dulu mendustaimu
Mendua


Bukan Kamu Iya Kamu


Dear mantan, Maafkan Aku



Dear mantan, Maafkan Aku yang dulu



Dear mantan, Maafkan Aku



Dear mantan, Maafkan Aku



Dear mantan, Maafkan Aku




Dear mantan, Maafkan Aku



Dear mantan, Maafkan Aku


untuk mantan yg meninggalkanku saat kumasih dlm bentuk janin



Dear mantan, Maafkan Aku


p/s : Maaf bukan kerna apa, mantan dapatnya sisi belum glowing. Selepas dah glowing orang lain yang dapat.

Mungkin boleh guna jugak #maafuntukmantan ini untuk mantan-mantan yang ditujukan tu.
#selfie #duluvssekarang

Post a Comment

Apa Kata Anda?

Previous Post Next Post