4 Budaya VIP Sadis Yang Sudah Jadi Kebiasaan Di Malaysia...!!!

VIP sering menjadi tetamu special bagi sesuatu majlis atau acara, tapi kelihatannya VIP lebih disambut melebihi yang diraikan. Budaya ini sudah menjadi kebiasaan di Malaysia dan boleh dilihat dalam majlis2 tertentu seperti Majlis Sukan, Majlis Berbuka Puasa dan lain-lain

Jom kita selongkar...




1. VIP Majlis Anugerah Kecemerlangan
Buat majlis anugerah cemerlang pelajar, konon nak raikan budak, tapi budak yang dirai pulak kena tunggu VIP sarapan pagi.

Teruskan Selongkar...


2. VIP Hari Sukan
Buat Hari sukan tapi VIP bukan nak tengok budak bersukan, datang untuk bagi ucapan je lepastu balik

3. VIP Pertandingan
Buat satu pertandingan, Budak pun main macam nak rak, tapi bila menang yang dirai makan bilik aircond adalah VIP. Budak yang menang tu kunyah la nasi bungkus di tepi jalan.

4. VIP Majlis APC
Buat majlis APC, tapi cikgu yang cemerlang tak bagi ucapan. Yang beri ucapan adalah VIP yang tak mengajar, Pandai retorik je. Lepas tu cikgu cemerlang sambung balik kerja jadi kerani sekolah.

5. VIP undangan Majlis Berbuka Puasa
Tunggulah bulan puasa ni, nama je majlis buka puasa meraikan anak yatim. Yang diraikan nanti makan beratur, lauk dah siap bungkus. yang vip makan berhidang.





Kredit : FB NikFasihah N HarisHarun

No comments

Powered by Blogger.