21 Quote Kata-Kata Pesanan Cinta Bergambar Menusuk Jiwa Buat Si Dia

Gaduh, marah, gembira, sedih semua itu adalah  asam garam dalam sesebuah hubungan. Semua orang melalui proses tu, proses menjadikan kita lebih matang dalam mengenal erti sebuah kehidupan dalam berhubungan.



Dipetik dalam laman instagram kata-kata popular dari Nakbebel jom kita selongkar antara quote-quote menarik tentang pasangan bercinta

Bertuahnya kau kalau dapat orang yang betul sayang kau. Yang appreciate kau layan macam baru kenal dulu.





Pernah tak kau tertanya adakah kau cukup kuat kalau kau kehilangan orang yang kau sayang suatu hari nanti?

Jangan reply text bila tengah marah, nanti gaduh! jangan layan sangat ego nanti terluka.
Jangan buat keputusan ketika sedih nanti menyesal.


dalam hati ada 1001 benda nak luah tapi yang keluar dari mulut cuma 2 perkataan je. Takde apa



Bila awak text saya dulu saya happy sangat. Tapi bila saya text awak dulu rasa terganggu je pulak!



Bahagia bukan bermaksud memiliki semua yang kita cintai tapi mencintai semua yang kita miliki.


Jarak jauh bukan alasan untuk curang. Tapi satu ujian untuk mengenal erti setia.



Kadang setiap post dan setiap status adalah mesej untuk rahsia untuk seseorang which is kamu!



Di Dunia ini ada 8 planet, 204 negara, 7704 pulau dan 7 billion orang, tapi tetap jugak kemaruk dengan orang yang tak pandang aku!


Rasanya bila dah ada pasangan tu tak perlu nak ada adik angkat/kakak angkat berangkat angkat bagai, Pasangan kau boleh je jadi semua tu!


Aku tak cari yang paling sempurna dalam hidup aku, tapi aku nak cari yang boleh terima aku dan mengalah dengan perangai aku apa adanya.























Ada tak salah satu quote di atas yang kena dengan situasi yang korang alami sekarang? Boleh bagi hint buat si dia. tentang apa yang dirasakan..kadang gambar lebih menangkap daripada diluahkan dengan mesej text.
.
Nak lebih banyak quote lagi, follow
Kredit : NakBebel

Post a Comment

Apa Kata Anda?

Previous Post Next Post