10 Filem Seram Dari Turki Mesti Tonton - Ada Yang Pergi Toilet Minta Berteman Selepas Menonton

Selepas trending sebuah filem seram Sichin dari Turki yang mendapat ribuan tweet dan share di twitter, ramai mula memandang filem seram Turki sebagai antara yang terseram pernah dihasilkan. Dengar kata sampai ada yang kena rasuk lah, kena kacau selepas menonton filem ni. Seram sangat ke??

Jadi jom kita selongkar rekomen filem-filem seram dari Turki yang memang memeranjatkan 

1. Siccin
Percintaan saudara yang tidak dibalas, Öznur seorang wanita muda yang cantik menyukai sepupunya, Kudret sejak kecil. Tapi, Kudret berkahwin dengan wanita lain yang bernama Nisa dan hidup mereka sangat bahagia.

2. Siccin 2


Seorang budak lelaki mati dengan tragis dan sejak itu, keluarganya terkena sumpahan dan diganggu oleh syaitan yang bertekad untuk memusnahkan mereka.

3. Siccin 3: Cürmü Ask


Selepas kemalangan kereta yang dahsyat, Sedat akan melakukan apa saja untuk menyelamatkan rakan zaman kanak-kanaknya walaupun ianya berkaitan dengan iblis dan syaitan.


4. Dabbe Cin Carpmasi


Ketika sedang membuat persiapan perkahwinannya, Kubra dirasuk makhluk halus yang tidak diketahui. Untuk menyembuhkan Kübra, seorang psikiatri Ebru,yang merupakan kawan lamanya berkerjasama dengan exorcist untuk menyelamatkan Kubra. Hanya apabila keadaan seolah-olah kononnya berjalan dengan lancar, rupa-rupanya sudah menjadi semakin teruk.

5. Dabbe 5: Zehr-i Cin

Anak Bilkis dikorbankan untuk menyelamatkan nyawa anak Dilek. Selepas bertahun-tahun, Bilkis membalas dendam dengan menggunakan ilmu hitam kepada Dilek.

6. Dabbe: Bir Cim Vakasi/A Djinn Accident


7. Dabbe


8. Baskin

Sekumpulan skuad polis yang tidak menaruh sebarang curiga melalui pintu masuk ke Neraka apabila mereka tersadung pada Black Mass di sebuah bangunan terbengkalai.

9. Reminiscence The Beginning

eorang ahli fizik Slovakia, Miska bekerja dengan teori lubang hitam dan hubungannya dengan medan magnet di angkasa. Dari penyelidikannya yang panjang dia mendapati medan magnet yang berlaku boleh digunakan sebagai pintu masuk ke lubang hitam. Dia menjumpai medan magnet yang akan berlaku di bumi. Dan yang paling dekat dengan Slovakia akan berada di sebuah bandar yang dipanggil Cesme di Turki.

10. Musallat
Filem ini menceritakan tentang pasangan muda yang dihantui oleh kuasa misteri dan rasukan. Kehidupan tenang Suat dan Nurcan musnah apabila mereka mula ditakutkan dengan makhluk halus.

  
Untuk feel yang menjiwai filem seram!
Starter pack: 
-bantal 
-ajak member/family 
-pakai headfon 
-duduk celah2 member 
Onzzzz



P/S :  Ada yang kata Seram Sampai Nak Pergi Toilet Berteman! Amacam ada brann


Kredit : Kakimuvee

Post a Comment

Apa Kata Anda?

Previous Post Next Post