Jom Test Ujian Personaliti Berdasarkan 4 Jenis Pelukan Ini - Korang Pilih Yang Mana

Dipeluk atau memeluk seseorang yang kita sayang dari seseorang yang halal buat kita pastinya memunggah perasaan disayangi dan dikasihi bagi seseorang. Pelukan adalah salah satu tanda untuk seseorang itu meluahkan rasa sayang dan penghargaan terhadap seseorang.

Jadi dibawah di terdapat 4 pilihan pelukan, pelukan jenis mana yang paling korang suka? Adakah gaya A, B, C atau D

Jom test Kuiz personaliti dibawah! Korang suka pelukan yang macam mana?
 
Pilih satu pelukan di atas dan baca nilai personaliti anda berdasarkan pilihan yang telah dibuat.


A: Sukakan Ketenangan
Kalau korang suka dipeluk dari belakang maksudnya korang perlukan keamanan bersama pasangan. Tak nak ada apa apa konflik. Kalau korang suka memeluk dari belakang tu bermaksud korang suka bila pasangan korang perlukan korang. Tak mintak bantuan sesiapa kecuali korang. Kalau ada masalah, korang suka untuk mendengar masalah diorang dan korang berharap pasangan korang boleh dipercayai dan boleh jaga di antara satu sama lain.

B: Kasih Sayang
Seorang yang ingin rasakan betapa bahagianya dicintai. Sentiasa berharap yang pasangan korang mencintai korang dan sentiasa menerima kelemahan dan kekurangan korang. Bila korang dah jumpa pasangan yang tepat, korang akan percaya 100% padanya. Seorang yang bukan senang untuk jatuh cinta.

C: Cinta
Seorang yang suka dengan benda yang sweet2 dan romantik macam dalam cerita/social media. Tak kisah la korang umur berapa pun nanti, korang tetap macam pasangan yang muda. Depan cucu pun nanti nak sweet2. Heheh. Walaupun dah sweet sampai ke tua, tak pernah hilang ghairah terhadap bercinta dan tak pernah berubah hati sedikit pun dekat pasangan.

D: Rasa memiliki
Takut akan kehilangan seseorang. Korang rasa macam kalau putus cinta, takkan ada orang lain yang boleh ganti dia. Jadi, korang akan sebaik mungkin jaga hubungan korang tu. Korang suka gelaran 'taken' ni sebab rasa macam diri sentiasa dilindungi. Tapi jangan risau kalau putus cinta tu, korang akan jumpa yang lebih baik sebenarnya. Percayalah :)


kredit : soulusi

Post a Comment

Apa Kata Anda?

Previous Post Next Post