[Video] Bertudung Tapi Lakon Aksi LGBT Geli-Geli Untuk Tontonan Umum Ini Teruk Dikecam Netizen

Isu golongan Lesbian, Gay, Biseksual dan Transgender (LGBT) kini merupakan perkara hangat diperkatakan apabila mereka cuba memperjuangkan hak masing-masing di negara ini.



Baru-baru ini, tular di laman sosial Facebook apabila sekumpulan pelakon telah menyampaikan isu tersebut dalam bentuk video pengajaran tetapi isinya lebih berunsur kepada keghairahan dan tidak senonoh.
 Namun lebih memalukan apabila para pelakon terdiri daripada mereka yang bertudung akan tetapi menunjukkan aksi separa lucah yang seakan-akan tidak malu dengan perbuatan tersebut. 

Lantas video lakonan berkenaan mengundang kemarahan netizen yang beragama Islam kerana dikatakan dapat menimbulkan persepsi negatif orang luar terhadap agama mulia ini.
Ramai netizen membantah dengan apa yang dilakukan oleh sekumpulan anak-anak muda ini apabila memberi pelbagai tomahan menerusi ruangan komen yang dihasilkan menerusi aplikasi Tik Tok.





Mungkin tujuan utama video pendek itu bertujuan untuk memberi pengajaran namun cara penghasilan lebih kepada perlakuan tidak senonoh dan seolah-olah mencari publisiti serta kontroversi demi meraih populariti.

Secara tidak langsung, hal ini membuatkan umat Islam terus dipandang serong keran hanya kerana mahukan populariti, sanggup mengaibkan agama sendiri.

Kredit : Ohmymedia
Via : Selongkar10
Jangan lupa untuk ikuti kami di Facebook / Instagram / Twitter

6 Comments

Apa Kata Anda?

  1. Kepada kaum hawa di sana..apabila lelaki ckp dia akan bertanggungjawab..percaya la..ia takkan bertanggungjawab..kalau dia sygkn anda..dia tkkn buat cmtu..dia akan halalkn anda..so jgn mudah percaya dgn kata manis lelaki buaya..

    ReplyDelete
  2. Apa sampah video ni. Jgn ckp ni nk bagi moral. Sedikit sebnyk boleh bagi orang sifat nk mencuba. Tak perlu advance sangt nk sampai kn moral. Guna cara kuno ja, itu pun klau betul niat korang sebnrnya nk sampai kan moral. Klau betul untuk like, haihh sampah.

    ReplyDelete
  3. Weii hanat apa ni...xde.motif je....xde vdeo lain ke nak buat...

    ReplyDelete
  4. Antara Sebab Islam Dihina.
    Mencari Publisiti Dgn Mengharap Kan Kecaman. Video x Bermoral.

    ReplyDelete
  5. kejadahhhhhhh buat video camni . nak mendidik masyarakat biar kena dengan gaya . perlu ke guna bahasa badan yg negatif dan lucah? sudah la melesia kat sini semakin berani nak tunjuk eligibitinyaaaa. matlamat tak menghalalkan cara.

    ReplyDelete
  6. Dah macam menggalakkan pulak, bukan menyedarkan. Haih pukimak betul

    ReplyDelete
Previous Post Next Post