10 Cara Rembat Tiket Pas Masuk Taman Tema Lebih Murah Daripada Beli Langsung Di Kaunter

DEKAT MANA NAK BELI TIKET THEME PARK MURAH-MURAH?
Sebab ramai yang tanya kami dekat mana nak beli pas masuk ke Sunway Lagoon, Universal Studio Singapore, Aquaria KLCC dan macam-macam lagi, admin senaraikan semua website popular untuk membeli tiket masuk taman tema. 



1. KLOOK 


KLOOK sebuah jenama yang berpangkalan di Hong Kong ini bukan setakat tempat membeli tikat masuk ke taman tema. Pakej percutian, tiket tren, tiket cruise, WiFi & kad sim pun ada dijual di sini. Anda boleh pilih pelbagai jenis aktiviti yang boleh anda lakukan semasa.

Anda boleh kumpul KLOOK credit (seperti nilai mata) dengan pembelian tiket dan juga memberikan ulasan. KLOOK juga selalu lancarkan promosi besar-besaran seperi diskaun tiket ke taman tema sehingga 80%, kod promosi berserta cashback dan juga promosi beli satu, percuma satu.

Bagi anda yang belum pernah mendaftar, sila daftar di sini untuk anda mendapatkan RM15 secara percuma dari KLOOK: https://t.co/yHIMRI9exC


2. FAVE


Lubuk untuk mencari baucar dan kupon utk pelbagai jenis aktiviti pada harga yang sangat berpatutan. Bukan setakat kupon taman tema, Fave menawarkan banyak kupon-kupon menarik untuk pelbagai kategori seperti buffet, spa, aktiviti riadah, penginapan hotel, pakej tour etc

Kelebihan menggunakan FAVE, setiap pembelian, anda akan dapat cashback. Anda juga boleh kumpul nilai mata BIG AirAsia, setiap RM1 yang anda belanjakan, anda akan dapat 1 BIG point. Voucar dan pakej-pakej yang ditawarkan juga boleh ditebus menggunakan AirAsia BIG point.

Muat turun dan daftar sebagai ahli FAVE di sini untuk mendapatkan rebat tunai sebanyak RM5

3. Wonderfly 

Hampir sama seperti Klook, Wonderfly adalah jenama tempatan yang menyediakan pelbagai pakej dan aktiviti menarik di dalam dan luar negara. Wonderfly boleh diakses melalui website iaitu (link: http://www.wonderfly.asia) wonderfly.asia.

4. Air Asia


Dah jadi macam one stop centre untuk segala keperluan pengembara yang menggunakan perkhidmatan ini. Kelebihan membeli melalui AirAsia, anda boleh kumpul lebih banyak nilai mata dan boleh terbus nilai mata tersebut untuk banyak aktiviti menarik.


 Jenama ini fokus kepada aktiviti dan percutian di negara Asia. Selain tiket taman tema, 
Travelog juga menawarkan pakej percutian, aktiviti dan juga penginapan.

6) Expedia


Memiliki rangkaian yang lebih luas ke seluruh dunia dengan pelbagai pilihan aktiviti menarik yang boleh dilakukan. Segalanya ada di sini. Anda boleh menempah tiket penerbangan, hotel, sewa kereta, pakej percutian dan juga aktiviti sepanjang percutian anda.

Expedia banyak menawarkan promosi untuk ahli melalui e-mail. Anda juga boleh mengumbul Expedia Rewards untuk segala pembelian melalui Expedia.


7. KKday 


Masih baharu memasuki pasaran Malaysia, KKday adalah sebuah jenama yang berpangkalan di Taiwan, platform ini menyediakan perkhidmatan pembelian tiket taman tema, sewa kereta, WiFi dan segala keperluan untuk pengembara.

8. Traveloka 


Nama yang tidak asing lagi, jenama yang berpangkalan di Jakarta, Indonesia ini menyediakan pelbagai servis untuk keperluan para pengembara.

Sama seperti platform-platform yang lain, antara kemudahan yang ditawarkan ialah pembelian tiket penerbangan, hotel dan yang paling terbaru, Traveloka Xperiance yang menawarkan pakej aktiviti dan tiket masuk ke taman tema yang menarik untuk percutian anda.

Kupon dengan diskaun yang tinggi menjadi kelebihan dan trademark Traveloka untuk menarik lebih ramai pengguna melayari dan menggunakan aplikasi mereka.

9. Shopee / Lazada


Selain menjual segala harta benda yang ada di muka bumi ini, Shopee dan Lazada juga tidak terkecuali menjual pelbagai pas masuk ke taman tema dalam dan luar negara..

Kelebihan membeli menggunakan platform ini, anda boleh kumpul coins (Shopback) dan jugak cashback (Lazada Wallet). Cuma ada perlu berhati-hari dalam memilih seller di dalam platform ini bagi mengelak anda tertipu.

10. His Travel
Kalau ke Jepun orang selalu beli dengan HIS Travel Malaysia. Dapat fizikal pass, sampai-sampai terus guna! Recommended  

Banyak lagi kelebihan lain yang anda boleh dapat bila membeli secara atas talian. Selain menjimatkan masa dan tenaga anda juga boleh dapat ganjaran tambahan bila membeli melalui salah satu platform ini. Yang mana satu kegemaran anda?

4 Comments

Apa Kata Anda?

  1. menang berapapun di bayar
    ayo segera bergabung bersama kami di bandar365*com
    WA : +85587781483

    ReplyDelete
  2. Wah seronok gila! lepasni bolehlah saya beli ticket dari website yang dicadangkan ni.Tak sabar rasanya, terima kasih atas perkongsian!

    ReplyDelete
  3. Cuba lihat sini, harga PROMOSI - SG TIX (lebih dari 30 tempat), memang murah & berbaloi.. USS? City Tour? Singapore Zoo? Semua ada... >>> https://lovetravel-love.blogspot.com/2019/02/jan-2019s-singapore-travel-entrance.html (WHATSAPP JESS - 6012-7760219)

    ReplyDelete
  4. Hi Admin & Kawan-kawan. :) mari join 💡"Singapore (SG) Tour 1-Day Trip" from JB serendah RM109 dengan sis / 🔎🚩Backpacker Trip Jelajah SG dari serendah 🔥RM90-RM60 sahaja...

    Juga ada promosi; 🔖PAKEJ USS Trip dari JB @ 🔶Tiket Masuk Singapore (USS-SEA Aquarium-SKYLUGE-Lebih dari 30 JENIS!) All at %% Discount Price! Nak 🔥PRIVATE TRIP-Tour Singapore (car/alza/starex)? 🚘 Pun ada.. Silakan tanya...

    Bole WHATSAPP ke ✔+6012-7760219 (JESS) - Agent SG & JB, Love Travel *Contact: ✔+6012-7760219 (JESS)

    *Silakan lawat☺ >> FB.COM/LOVETRAVEL86

    ReplyDelete
Previous Post Next Post