10 Video Fizi (Upin Ipin) Is Cancelled, Mulut Celupar Tak Ada Insuran

Kecoh di Indonesia apabila peminat Upin Ipin menyuarakan kemarahan terhadap Fizi. Keterlanjuran katanya dalam dialog sebuah video dalam episod berjudul 'Syahdunya Syawal', benar-benar membuatkan ramai sebak.

Serta-merta, komen 'Fizi is cancelled' menjadi tular di laman sosial terutama Twitter. Bahkan, sedutan video itu kini menjadi perbualan pada kalangan peminat Upin Ipin tempatan juga.



Episod berjudul Syahdunya Syawal itu sebenarnya ditayangkan pada hari pertama Aidilfitri di saluran MNCTV. Tiba-tiba tular pula, apabila penonton marahkan Fizi sampai terbawa ke laman sosial.

Sebenarnya bukan di episod itu sahaja mulut Fizi ini agak cabul, ini antara video dialog Fizi yang jenis cakap lepas, memang mulut takde insuran. Memang takde tapis.














Untuk rekod, siri berkenaan sudah memasuki musim ke-14 di Indonesia, manakala tayangannya di dalam negara menerusi Astro Ceria baru menjengah musim ke-13.

Memang dalam banyak-banyak kawan kita mungkin ada yang sama perangai dengan Fizi. Dialah jenis cakap orang tapi bila kena kat dia sentap.

Kredit : Twit / @ riezlannn

Post a Comment

Apa Kata Anda?

Previous Post Next Post