12 Kucing Instafamous Dengan Jutaan Follower Di Instagram! Mesti Follow

Bagi peminat kucing, sudah tentu mereka banyak menghabiskan masa untuk melihat aksi lincah haiwan-haiwan kesayangan itu di laman media sosial. Dengan gelagat yang comel dan lucu sedikit sebanyak dapat menceriakan mood mereka.



Mari kita tengok senarai 10 kucing yang mempunyai pengikut paling ramai di Instagram ini. Bukan sahaja comel, malah ada juga diantara kucing-kucing tersebut yang unik dan luar biasa.
 
12. Choupette
54.3k followers

Siapa tidak kenal kucing yang satu ini. Ia adalah kucing peliharaan seorang jurugambar di Paris, Karl Lagerfeld. Kucing ini memiliki pelayan, tukang masak serta bodyguard sendiri.



11. Garfi
65k followers

Garfi mendapat jolokan World’s Angriest Cat. Wajah kucing persia yang tinggal di Turki ini memang kelihatan sangat garang.


10. Richard_kitty 
134k followers
Richard adalah anak kucing istimewa! Dia mempunyai satu mata biru dan satu mata coklat, yang memberikan gambar Instagramnya satu kelucuan tambahan!



238k followers

Kucing yang tinggal New York ini mempunyai bentuk bulu kening yang menarik. Sehingga kini, Sam memiliki 244,000 pengikut di Instagram.


 
8. Maru Cat

307k followers
Kucing yang mempunyai baka Scottish Fold ini tinggal di Jepun. Ia menjadi terkenal di seluruh dunia setelah beberapa videonya tersebar luas di media sosial.



7. Pudge
666k followers
Menurut bio di instagram, Pudge merupakan seekor kucing betina yang bermisai. Pudge bahkan mempunyai saluran YouTube yang akan menunjukkan kepada anda cara membuat kraf yang berpusat pada kucing.


6. Hamilton
801k followers
Hamilton Si Kucing hipster yang mempunyai corak misai pada wajahnya. Sangat unik



5. Venus
2m followers
Kucing ini memiliki dua wajah yang sangat unik. Jumlah pengikut Venus di Instagram telah mencecah 1.4 juta.


4. Smoothie the Cat

2.2m followers
Kucing yang mempunyai baka British Longhair ini menjadi terkenal kerana memiliki rupa yang fotogenik. Smoothie juga kelihatan tidak kekok apabila berhadapan dengan kamera.



3. Lil Bub
2.4m followers
Lil Bub dikenali dengan mata besar dan lidah yang selalu terjulur dan pernah membintangi filem Nine Lives. Kini Lil Bub mempunyai pengikut di Instagram sebanyak 1.7 juta.





2.6m followers

Kucing ini mula terkenal ketika muka muramnya menjadi tular di Reddit pada tahun 2012. Grumpy mempunyai 2.6 juta pengikut di akaun Instagram miliknya.

Kucing yang mempunyai baka jenis Siam dan Tabby ini mula dikenali di Instagram sejak 2012. Jumlah pengikut Nala kini sudah mencecah 3.5 juta.





So cute! So Adorable..Tengok gelagat kucing pun kadang boleh menghiburkan diri kala sunyi.
Sekian,

Sumber : Instagram

1 Comments

Apa Kata Anda?

  1. Rawatan pengasih ilmu putih jarak jauh/jarak dekat

    -tunang/kekasih berpaling hati
    -minyak pengasih
    -pelaris niaga
    -pelet
    -pemikat
    -buka aura
    -santau sum power
    -pelaris dalam galian
    -santau angin
    -santau tepuk bantal
    -santau patung
    -santau Siam
    -santau di Kedah
    -ilmu pengasih
    -ilmu penunduk
    -buka aura

    Insha allah semua masalah bole selesai berkat ridho dan izin maha kuasa amin...

    WhatsApp +62 822 4631 1483




    ReplyDelete
Previous Post Next Post