40 Ayat Berbunga-Bunga Untuk Mulakan Chat Selain Tanya Apa Khabar, Dah Makan?

Whatsapp Sepi takde sapa chat? apa kata cuba Ayat Bunga-Bunga Chat Whatsapp Boleh Try Tanya Dia
 
Kalau dulu-dulu orang bercinta tu memang puitis romantik dan penuh dengan jiwang dan bunga-bunga sampai tangkap leleh lah orang kata.

Tapi kini chatting orang bercinta lebih kepada serius dan straight to the point je mungkin sibuk dan kurang kesempatan menjadikan semuanya right on time je. Tak salah sesekali kita nak puitis romantik dan berikan kata-kata manis buat orang yang kita mesej yang pasti akan mengubah suasana menjadi berbunga-bunga.

1. Saya nak tanya awak satu soalan ni
Apa dia?
Dari mana datangnya cinta ❤❤
Dari mana ye?
Dari mesej turun ke hati ❤ 



2. Andai kau dapat melihat hatiku 
Andai saja kau dapat membaca fikiranku 
Betapa ruang jiwaku penuh bayangan dirimu, 
Menghiasi hari-hariku 
Senyum dan suaramu teduhkan jiwaku 
Cintailah aku dengan kesungguhanmu 

3. Kalau I boleh menyusun abjad, I nak letak U dekat dengan I  


4. Hello.. Awak ada plaster tak??
Saya luka teruk sebab jatuh cinta pada Awak! 

5. Hello.. 
Jangan gerak, Saya pencuri ❤ 
dan saya di sini nak curi hati Awak!!! 

6. U ni doktor ke?
Kaki I terseliuh sebab jatuh cinta pada U ! 

7. I nak belanja U gula-gula HACKS ❤.. 
H- Hanya 
A- Aku 
C- Cinta 
K- Kau 
S -Seorang  


8. Luahan Cinta Ibarat Kentut ❤.. 
ditahan sakit ❤ 
dilepas malu ❤. 
dah keluar..fuhhh! Lega!!! 

9. Jika Awak hidup sehingga 100 tahun  
Saya hanya ingin hidup hingga 99 tahun kerana aku tak rela hidup tanpa Awak  

10. Di bawah ini senarai yg Saya tak suka ttg Awak❤
1 ❤.. 
2 ❤❤
3 ❤.. 
4 ❤❤
Apa nak buat?? saya suka semuanya ttg Awak! 
Tekan ke bawah jika Awak merindui Saya   
Tekan lagi kalau masih rindu  . 
Lagi ❤  
Lagi ❤ 
Masih tekan lagi??? 
Nampak sangat rindu.. 
Saya juga sedang merindu   

11. Biarlah yang dulu jadi masa lalu,
dan Awak menjadi masa kini serta masa depan Saya. 

12. Kalau cinta ibarat penyakit, Saya taknak makan ubat.Biar saya merana diserang penyakit ini krn Saya ingin Awak tahu betapa saya mencintai Awak! 

13. Org kata kita hanya jatuh cinta sekali saja.
Tapi setiap kali Saya  mendengar suara awak, saya jatuh cinta sekali lagi!  


14. Sata ada terasa sesuatu dihati ini
Ianya seperti bara yg kecil.
Setiap kali saya melihat awak, bara ini menyala dan ia sungguh istimewa kerana
Saya Cintakan Awak! 

15. Apakah kasih sayang perlu diungkapkan? 
Tidak perlu.
Lalu kukirim Ucapan ini padamu, hingga tidak perlu mengucapkannya. 

16. Andai hatimu penjara, biar aku dipenjara seumur hidupku di dalam hatimu

17. Tuhan memberikan rasa cinta dalam diriku, dan aku memberikannya padamu. Tolong jangan diberikan lagi pada orang lain. 

18. Aku mahu kau tahu aku menyintaimu setulus hati..bukan hipokrit
bukan cinta palsu..bukan ada kepentingan . 
Ini adalah cinta tanpa syarat . 
Aku begitu menyintaimu.. 

19. Cinta akan hilang jika diambil org.
Cinta akan mati jika digenggam rapi.
Bagaimana harusku memegangmu?
Apa perluku meneruskan atau melepaskan? 

20. Dalam banyak-banyak perkataan dalam dunia ada satu ni, susah nak challenge efek dia
Apa Dia?
Saya cintakan Awak 



21. Tuhan memberikan rasa cinta dalam diriku, dan aku memberikannya padamu. Tolong jangan diberikan lagi pada orang lain. 

22. Cintaku bukan ibarat kertas.. 
Cintaku adalah bara yg sentiasa menyala 
dan semakin marak ditiup kerinduan padamu.. 

23. Jika mencintaimu satu kesalahan biar aku bersalah.
Cintaku padamu sangat kuat dan akan kuperjuangkan hidup ini demimu

24. Cinta kita banyak ranjau. Tapi percayalah ia tidak sedikit pun mengurangkan cintaku padamu.Kau adalah insan teristimewa dalam hidupku 

25. Awak, kecemasan! kecemasan!
Kenapa, Kenapa?
Saya lemahh... Saya tak dapat hidup tanpa Awak.. 
Kerana Awaklah nyawa, jiwa dan raga saya,
tanpamu saya lemah..

26. Jika cinta itu dicukai..aku lah pembayar cukai paling tinggi! 

27. Mencintaimu adalah perkara terindah yg pernah berlaku dalam hidupku. 
Mana mungkin aku melupakanmu seumur hidupku. Kaulah kekasihku yg pertama dan terakhir. 

28. Air mata kerana sahabat 1 pengorbanan, 
Air mata kerana ibu bapa 1penghormatan, 
Air mata kerana kekasih 1penyesalan, 
Air mata kerana Allah 1 keberkatan. 

29. 
()❤❤❤() 
( ; 
( O) saya kan, 
(,(❤❤)(❤❤) selalu 
ingat kat awak.. 
tiap2 malam 
suara awak 
lawak awak 
sumer la.. 
()❤❤❤()
( (❤)(❤) rindunye..!! 
( ) 
( (❤)(❤) 

30. Langit takut kehilangan bintang. Laut takut kehilangan ombak.
Begitu juga dengan diri saya yang takut kehilangan awak.


31. Saya mampu ADD awak di FB saya,
Tapi saya belum mampu ADD awak di dalam HATI saya, 
Selagi ALLAH belum APPROVE awak jadi halal untuk saya ❤

32. Kisah Pencuri yang Sopan?
Hai. Izinkan saya mencuri hati awak ?
Saya janji saya takkan jual atau pulangkan balik.
Sekian

33. Bermula dengan CHATING diikuti dengan DATING 
dan diakhiri dengan BUNTING 
dah dapat anak mula nak MELENTING , 
Girls Only , hmm ..

34. Awak tengok bulan , terang tak bulan tu ? 
terangkan , macam tu lah terangnya hati saya ni bila awak ada dengan saya ❤
35. BAHAGI masa → DARAB rindu → TOLAK cemburu → TAMBAH kasih sayang→In Shaa Allah bahagia .Ohh, Matematik Cinta ❤


36. Bf: Sayang, i ada sesuatu nak tunjuk. 
Gf: Apa ? 
Bf: Tadaaa, surprise. 
Gf: Apa ini ? 
Bf: Kenalkan ini bakal gf baru saya  (Gambar Dia)
Gf: eh? eh? setan !
37. Saya gagal→ dalam bidang→ matematik→ sebab saya 
→ tidak boleh→ nak bahagikan →kasih sayang 
→saya terhadap→ awak kepada →orang lain :')


38. Awak jom main sembunyi-sembunyi nak ? 
 Taknaklah.
 Kenapa ? 
 Sebab orang macam awak sukar ditemui   




39. CINTA boleh diibaratkan seperti menanam sebatang pokok.
Jika kita sabar , pokok itu akan menjadi pokok yang sangat besar , kuat dan teguh  
 

40. SUPERMAN boleh bawa awak terbang, 
BATMAN boleh bawa kereta yg laju, 
SPIDERMAN boleh swing sana sini,
BERIMAN boleh bawa awak ke Syurga   


Melengiss screen handpone baca satu persatu, buat yang sedang kemaruk cintan cintun tu kan




Via : Selongkar10
Jangan lupa untuk ikuti kami di Facebook / Instagram / Twitter

Post a Comment

Apa Kata Anda?

Previous Post Next Post