Nama Besar Industri Fesyen, Ini 10 Supermodel Wanita Dengan Bayaran Tertinggi Masa Kini

Bila sebut tentang supermodel dunia, pasti nama Kendal Jenner berada di kedudukan teratas dalam setiap senarai Model Wanita dengan bayaran tertinggi. 

Modeling adalah satu profesion yang tidak memerlukan kelayakan atau pelaburan, satu-satunya perkara yang menjadi modal anda adalah penampilan anda. Tidak diragukan lagi ini adalah salah satu profesion yang paling tinggi bagi mereka yang bernasib baik. Sekiranya anda ikhlas dengan pekerjaan anda, maka anda boleh menjadi kaya raya seperti model wanita dalam senarai ini. 


Supermodel teratas ini dibayar sejumlah besar uang hanya untuk jalan-jalan atau photoshoot yang memerlukan beberapa jam. Sebaik sahaja anda menjadi supermodel teratas, mudah bagi anda untuk melompat dalam industri filem dan menandakan kehadiran anda di kalangan pelakon dengan bayaran tertinggi.

Jadi jom kita selongkar carta bayaran tertinggi supermodel wanita terkemuka dalam industri fesyen.
Bayaran yang tinggi diiringi dengan populariti yang meningkat.
10. Doutzen Kroes
Earnings: $ 8 million

Doutzen Kroes, 35 tahun adalah model, pelakon, aktivis dan dermawan Belanda Fashion Fashion. Doutzen Kroes dilahirkan di Gytsjerk, Belanda.

Instagram @doutzen
 
9.  Joan Smalls
Earnings: $ 8.5 million 

Joan Smalls Rodriguez, supermodel dan pelakon Puerto Rico yang berusia 31 tahun. Joan Smalls dilahirkan di Hatillo, Puerto Rico.

 Instagram @joansmalls

8. Bella Hadid
Earnings: $ 8.5 million

Isabella Khair Hadid, model Amerika berusia 23 tahun. Bella Hadid dilahirkan di Washington, D.C., Amerika Syarikat. Bella mula menjadi model pada usia 16 tahun dengan projek komersial Flynn Skye. Isabella Khair Hadid adalah model Amerika. Pada tahun 2016, dia terpilih sebagai "Model of the Year" oleh profesional industri untuk Model of the Year Awards Model.com.

Instagram @bellahadid

7. Gigi Hadid
Earnings: $ 9.5 million

Jelena Noura "Gigi" Hadid, model fesyen Amerika berusia 25 tahun. Gigi Hadid dilahirkan di Los Angeles, California, Amerika Syarikat.

Instagram @gigihadid

6. Gisele Bundchen
Earnings: $10.5 million

Gisele Bundchen, model Brazil berusia 39 tahun, aktivis alam sekitar, pengarang, pelakon, dan ahli perniagaan. Gisele Bundchen dilahirkan di Horizontina, Negara Bagian Rio Grande do Sul, Brazil

Instagram @gisele


5. Cara Delevingne
Earnings: $10.5 million

Instagram @caradelevingne
 
4. Rosie Huntington Whitely
Earnings: $11.5 million

Instagram @rosiehw

3. Chrissy Teigen
Earnings: $11.5 million

Christine Diane Teigen, model Amerika 34 tahun, merupakan personaliti tv dan pengarang yang membuat debutnya sebagai model dalam edisi tahunan Sports Illustrated Swimsuit Issue pada tahun 2010 dan kemudian muncul pada penutup ulang tahun ke-50 bersama Nina Agdal dan Lily Aldridge pada tahun 2014. 
 
Instagram @chrissyteigen

2. Karlie Kloss
Earnings: $13 million

Karlie Elizabeth Kloss, model super Amerika, usahawan dan dermawan berusia 27 tahun. Karlie Kloss dilahirkan di Chicago, Illinois.

 
Instagram: @karliekloss

1. Kendall Jenner
Earnings: $22.5 million 

Kendall Nicole Jenner,  supermodel media Amerika berusia 23 tahun. Kendall Jenner dilahirkan di Los Angeles, California dan dia dinobatkan sebagai model dengan bayaran tertinggi menurut forbes 2018

 
Instagram: @kendalljenner

Kredit : attentiontrust.org / liveplanetnews  

Post a Comment

Apa Kata Anda?

Previous Post Next Post