20 Filem Hollywood Akan Datang 2021 Mesti Tonton Di Pawagam

Filem Mesti Tonton di Panggung sepanjang tahun 2021. 2020 bakal melabuhkan tirainya menyaksikan banyak filem yang tertunda dan ditangguhkan tayangan di pawagam seluruh dunia gara-gara pandemik Covid-19. 



Walaubagaimanapun, terdapat beberapa buah filem Hollywood yang dijangka menunggu giliran bakal ditayangkan pada tahun 2021. Namun ia masih tertakluk kepada situasi semasa dan boleh berubah sekiranya wabak Covid-19 masih terus menular.

Jadi jom kita selongkar, senarai filem-filem Hollywood yang bakal ditayangkan sepanjang 2021 di pawagam namun tergantung pada situasi semasa.

1. Monster Hunter
28 Jan 2021



Berkisar sebuah permainan video bersiri tentang raksasa dan manusia yang memburu manusia. Apabila leftenan Artemis dan pasukan elitnya memasuki dimensi lain selepas jatuh ke portal, mereka perlu bekerjasama untuk mencari jalan pulang.

2. The King's Man
12 Feb 2021

  

Sebagai kumpulan tyrant dan dalang penjahat terburuk dalam sejarah yang berkumpul untuk merancang perang untuk menghapuskan berjuta-juta orang, seseorang mesti berlawan dengan masa untuk menghentikannya.

3. Peter Rabbit 2: The Runaway
18 Feb 2021


Kesinambungan dari filem Peter rabbit terdahulu, walaupun peter dan arnab-arnab lain hidup bahagia bersama Bea & Thomas McGregor, Peter masih tidak dapat lari dari sifat nakalnya. Dia pun mengembara keluar taman dan telah menemui dunia baru di mana sisi nakalnya dihargai.

4. Cinderella
4 Mac 2021


Kisah dongeng klasik legenda ini diolah dalam versi moden dengan judul yang sama tentang seorang anak yatim yang miskin berhajat untuk bertemu putera raja. 
  
5. Tom & Jerry
5 Mac 2021


Tom dan Jerry bertemu dan menimbulkan persaingan di antara mereka sebelum tersesat di Chicago dan enggan memberikan kerjasama semasa perjalanan pulang yang sukar.

6. Raya and The Last Dragon
21 mac 2021



Dulu, dalam dunia fantasi Kumandra, manusia dan naga hidup bersama dalam keadaan harmoni. Tetapi ketika kekuatan jahat mengancam tanah, naga mengorbankan diri untuk menyelamatkan umat manusia. 
 
7. Morbius
18 Mac 2021



Seleksi baharu dalam siri superhero Marvel apabila menampilkan Morbius dalam cubaan untuk memulihkan penyakit darahnya sendiri, seorang ahli biokimia secara tidak sengaja menjadikan dirinya ada superpower luar biasa.

8. No Time to Die
Friday, April 2nd

 

Dalam No Time To Die, Bond telah meninggalkan perkhidmatan ejennya dan menjalani kehidupan tenang di Jamaica. Kedamaiannya tidak lama apabila rakan lamanya Felix Leiter dari CIA muncul meminta pertolongan.

9. A Quiet Place Part II
20 March 2021

 

Berikutan kejadian mematikan di rumah, keluarga Abbott (Emily Blunt, Millicent Simmonds, Noah Jupe) kini harus menghadapi ketakutan dunia luar ketika mereka meneruskan perjuangan mereka untuk terus hidup dalam diam.

10. Black Widow
Friday, May 7th


11. Godzilla vs. Kong
Friday, May 21st  


Godzilla dan Kong bertemu dalam filem yang sama.

12.  Fast & Furious 9 - The Fast Saga
28 Mei 2021
 

Dom Toretto, Vin Diesel menjalani kehidupan yang tenang di luar grid bersama Letty dan anaknya, Brian, tetapi mereka tahu bahawa bahaya selalu bersembunyi di seberang cakrawala damai mereka. 

13. 
Venom : Let There Be Carnage
24 Jun 2021


Tom Hardy kembali sebagai wartawan yang bergabung dengan symbiote asing.

14. Minions - The Rise of Gru
2 Julai 2021



Di tengah-tengah tahun 1970-an, di tengah-tengah rambut berbulu dan seluar jeans yang berkobar, Gru tumbuh di pinggir bandar. Sebagai peminat kumpulan superwillain yang dikenali sebagai Vicious 6, Gru membuat rancangan untuk menjadi cukup jahat untuk bergabung dengan mereka.

15. Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings
Friday, July 9th


Bakal menjadi filem ke-25 di Marvel Cinematic Universe, Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings adalah filem pertama penampilan superhero bela diri Shang-Chi, yang pertama kali memulai debutnya pada tahun 1973.
 
16. Space Jam: A New Legacy
Friday, July 16th



Sekuel kepada filem Space Jam animasi / aksi langsung dengan watak Looney Tunes dan pemain NBA LeBron James.

17. Don’t Breathe 2
12 Ogos 2021


Kesinambungan kisah pencuri yang mencuri rumah seorang bekas tentera yang buta dan merungkai misteri di dalam rumah tersebut.

18. The Suicide Squad
Friday, August 6th


19. 
Dune
1 Oktober 2021


Berdasarkan salah satu novel sci-fi yang paling terkenal sepanjang masa, Dune akan dibintangi oleh Timothée Chalamet, Rebecca Ferguson, Zendaya, Oscar Isaac, dan ramai lagi.


20. Eternals
5 November 2021


The Eternals bermula berjuta-juta tahun yang lalu ketika makhluk kosmik yang dikenali sebagai Celestial secara genetik bereksperimen pada manusia, mencipta makhluk yang sangat berkuasa dan hampir abadi dan off-shoot yang lebih mengerikan yang dikenali sebagai Deviants. 


p/s : Tarikh tayangan adalah tergantung pada keadaan dan situasi semasa dan mungkin boleh berubah

Kredit : Esquire

2 Comments

Apa Kata Anda?

  1. Fever is due to change the season people normally suffer from it when winter or summer is about to come. its reason could be external germs and virus enter in to body through food, liquid or any other reason. When Germs and Bacteria enters in to our body to save our body Immune System fight with germs and that’s why our outer body temperature increase. due to only temperature increases the external germs gets weak or deactivate.
    How to cure viral fever

    ReplyDelete
  2. Thanks for sharing the best information. I am really enjoying reading your well written articles Lubricant Blending project ideas

    ReplyDelete
Previous Post Next Post