Pesan KFC Nak Ayam Bahagian Thigh Dengan Ayat Remark Berbunga-Bunga, Sekali...

Selera orang memang berbeza-beza tapi bab makan ayam KFC ini sememangnya ada segelintir peminat KFC atau ayam goreng yang hanya gemarkan makan bahagian thigh sahaja dan akan mencuba sebaiknya untuk dapat bahagian ayam yang diinginkan setiap kali pesan KFC, Kalau tidakdapat seperti yang diinginkan, boleh moody, potong selera dan sedikit kecewa harinya.

This some next level dedication to get chicken thigh



Notanya berbunyi

Sekiranya KFC mempunyai jutaan peminat, saya adalah seorang dari mereka. Jika KFC mempunyai sepuluh peinat, saya adalah salah seorang daripada mereka. Jika KFC hanya mempunyai satu peminat dan itu adalah saya. Jika KFC tidak mempunyai peminat itu bermakna saya tidak lagi berada di bumi.


Jika dunia menentang KFC, saya menentang dunia. Saya suka KFC sehingga nafas terakhir saya. Tolong kasi saya bahagian thigh please.




Setelah order diterima, mesej pun berjela jadinya keluar di resit pembelian.


And then, Taraaaa
hasilnya berjaya

Terima Kasih abang KFC!



Sekian.
Boleh cuba tapi tergantung budi bicara pekerja KFC

1 Comments

Apa Kata Anda?

Previous Post Next Post