Idris Brown Juara Pertama All Together Now Malaysia

Idris Brown membuka mata ramai orang dengan persembahan hebat nyanyiannya dalam All Together Now Malaysia apabila beliau saja merupakan peserta yang mendapat 100 markah bagi kesemua persembahan yang dinyanyikan sepanjang episod ATNM dan terus dinobatkan menjadi juara. Kemenangan yang melayakkan beliau membawa pulang wang RM50,000.00 beserta trofi.



Sejujurnya saya tak jangka apa-apa, tapi setiap kali saya buat persembahan saya niat untuk puaskan hati semua yang menonton. Saya seorang busker sebelum ini, jadi bila saya menyanyi, saya tak harapkan apa-apa, hanya Tuhan yang tahu perasaan saya, saya tak pernah alami detik sebegini, apa lagi bergelar juara.


18 Senarai finalis yang bertanding bersama markah yang diperolehi.

Pusingan Pertama

Saiful Anwar - 38 markah

Eryn Gani - 24

Black Mask - 12

Najua P. Ramlee 60

Syazmi Suhaimi - 64 markah

Amal Fauzee - 90 markah

Rosiah - 68 markah

Syarfa Adriana - 40 markah

Deena - 96 markah

Ash Fasryl - 36 markah

Marcus - 96 markah

Sahazuan - 48 markah

Ijall Taufiq - 70 markah

Pancit Sitaya - 98 markah

Dem Lepak Boyz - 96 markah

Ajoi Zainal - 62 markah

Setelah kesemua peserta membuat persembahan, 3 finalis akan kembali berentap bagi merebut gelaran juara dalam 

Pusingan Kedua (Sing Off)

Dem Lepak Boyz - 90 markah



Pancit Sitaya - 52 markah



Idris Brown - 100 markah



ATNMY dihoskan oleh Sherry AlHadad dan bersiaran selama 10 minggu di Astro Ria. Rancangan ini boleh distrim di Astro Go dan On Demand. 

Post a Comment

Apa Kata Anda?

Previous Post Next Post