10 Mashup Logo Makanan Popular Di Swap Posisi Dengan Logo Pesaing

Banyak rangkaian jenama makanan segera bukan sahaja dikenali dengan makanan dan minuman mereka tetapi juga untuk logo syarikat yang mewakili mereka.



 

Bagi kebanyakan orang, reka bentuk logo ini adalah ikon budaya, lambang gaya hidup yang telah kita biasakan. Tetapi sejauh mana ke dalam alam bawah sedar kita logo terkenal ini tertanam? Adakah kita masih akan mengenali syarikat besar di belakang mereka jika mereka tidak sama?

Jom kita selongkar apabila rekaan logo brand makanan popular berubah tempat.


Krispy Kreme Vs Dunkin’ Donuts


Domino’s Pizza Vs Pizza Hut




Baskin Robbins Vs Dairy Queen



McDonald’s Vs Burger King



Cadbury Vs Hershey’s



Greggs Vs Pret-a-Manger



KFC Vs Chick-Fil-A



Pepsi Vs Coca Cola



Starbucks Vs Tim Hortons



Subway Vs Jimmy Johns


So macamana, agak pusing tak dibuatnya.
kena dua kali pandang baru dapat hadam.

Sekian.

Post a Comment

Apa Kata Anda?

Previous Post Next Post