Aktiviti Menarik Di Jom Heboh Selangor Generasi Muda 2023 Stadium Shah Alam

Karnival Jom Heboh (KJH) kembali untuk edisi tahun 2023 dan menjadi lebih bermakna apabila turut meraikan sambutan ulang tahun TV3 yang ke-39. Karnival Jom Heboh Selangor Generasi Muda akan diadakan tiga hari berturut-turut bermula 2 Jun hingga 4 Jun di Dataran Karnival Stadium Shah Alam, bermula dari jam 9 pagi.


Pelbagai aktiviti dan hadiah menarik menanti pengunjung


Penganjuran karnival selama dua hari ini bakal menyaksikan penglibatan rangkaian jenama media terkenal di bawah Media Prima meliputi televisyen, radio, media cetak dan digital antaranya TV3 MALAYSIA, TV9,WOWSHOP, Hot.fm, Molek.fm, Harian Metro, Berita Harian dan New Straits Times.

Lebih menarik, Karnival Jom Heboh pada kali ini turut disertai oleh beberapa jenama media di bawah platform digital REV Media iaitu Siraplimau, Ohbulan, Seismik TV dan Vocket. Karnival Jom Heboh yang akan berlangsung selama tiga hari pastinya membariskan pelbagai aktiviti dan jemputan menarik

Drama Sangat Meet & Greet

Jangan lupa datang serbu Studio Tonton Drama Sangat di Karnival Jom Heboh, Dataran Karnival Stadium Shah Alam, 2, 3 dan 4 Jun ini.

Pertandingan Cosplay  
Pertandingan Cosplay di Dataran Karnival Stadium Shah Alam, Studio Tonton Drama Sangat



Dinoland
Korang kena try masuk Dino Land ni di boothd NSTP! Rasa macam real dinasour ada dekat sini



Bola jalanan
Khas sempena ulang tahun ke-20 Karnival Jom Heboh, kejohanan Bola Jalanan 3v3 ini dianjurkan untuk setiap pasukan mempamerkan kehebatan beraksi secara berpasukan untuk bergelar juara.
 


Penampilan Maskot Mechamato, Little Ammar, Mina & Mila
Adik-adik minat mewarna!? Adik-adik nak jumpa maskot-maskot pilihan adik-adik!? Jom ke Karnival Jom Heboh di Dataran Karnival Stadium Shah Alam pada 2, 3, dan 4 June! Temui maskot-maskot seperti Ejen ali, Mina & Mila, Little Ammar dan Mechamato.


Buletin Challenge
Anda rasa anda ada bakat untuk menjadi penyampai berita!? Atau anda berminat nak belajar cara-cara untuk menyampai berita? Jom sertai Buletin Challenge bersama penyampai Buletin TV9 di Dataran Karnival Stadium Shah Alam hari ni jam 10.30 pagi - 11.00 pagi! Jumpa di Studio Tonton Drama Sangat okay!


Makan-Makan Food Festival
Terdapat banyak gerai makanan minuman menarik bagi mengisi dahaga dan lapar anda sepanjang di tapak karnival ataupun untuk dibawa pulang.

Terdapat banyak vendor makan-makan yang join karnival kali ini, jangan lupa singgah



Promosi Booth 
Anda berpeluang dapatkan sampel percuma dari brand ternama yang buka booth di tapak karnival. Rebut peluang mendapatkan hadiah dan mengikuti aktiviti yang dianjurkan di booth produk yang menyertai seperti Pocky Pocky, F&N Beverage, P&G Health dan banyak lagi.


Banyak booth booth yang best korang boleh kunjungi tau! Ada produk kecantikan, makanan dan macam macam lagi!


Nak makan.. nak rasa.. nak beli sikit.. nak beli banyak.. nak beli borong.. confirm! confirm! confirm! dapat harga murah harga lelong harga direct kilang khas untuk pengunjung-pengunjung


Yang belum beli, jangan tunggu-tunggu, cepat datang beli Pocky! Kami ada tawaran menarik dengan goodies yang comel untuk korang tau.


Bibir munggil tampak lebih menarik dengan warna lipstick baharu dari Alha Alfa XOXO Lips Edition X TV3.




Konsert Jom Heboh
 Dua malam konsert ini akan menampilkan persembahan gempak dan mantap artis-artis popular tanah air seperti Floor 88, Amelia Azizan, Khai Bahar, Haqiem Rusli, Shiha Zikir, Hazama, dan ramai lagi.



Dan banyak lagi aktiviti menanti kunjungan anda disana.

Tapak Karnival Jom Heboh Selangor


Datang Jangan Tak Datang.
Datang Karnival Jom Heboh jangan lupa bawa payung kalau tak nak make up korang cair

Maklumat lanjut kunjungi Jom Heboh

Post a Comment

Apa Kata Anda?

Previous Post Next Post