Carta Kedudukan 25 Negara Yang Kitar Semula Gelang Tangan Konsert Coldplay Music Of The Spheres World Tour!

Sesiapa sahaja yang pernah ke konsert Coldplay akan terbiasa dengan gelang Coldplay LED yang bercahaya. Aspek utama persembahan, setiap pengunjung diberikan satu daripada gelang tangan ini untuk dipakai sepanjang konsert, kerana ia menyala dalam pelbagai warna sepanjang lagu yang berbeza. Walau bagaimanapun, di luar aspek hiburan dan estetik, mereka juga memainkan peranan dalam usaha kemampanan Coldplay .

 
Sepanjang konsert "Music of The Spheres" gelang tangan LED tidak dapat dinafikan menjadi sorotan utama. Ia diperbuat daripada 100% kompos, bahan berasaskan tumbuhan, dan direka bentuk untuk digunakan semula selepas pertunjukan. Ini telah membolehkan Coldplay mengurangkan pengeluaran gelang tangan mereka sebanyak 80%, melalui pengumpulan, pensterilan dan pengecasan semula mereka selepas setiap pertunjukan.

Ketika jelajah 'Music of the Spheres' meluas ke Asia, tiba-tiba gelang Coldplay menjadi sangat menarik. Negara dan bandar menjadi kompetitif: siapakah yang akan mempunyai kadar pulangan gelang tangan Coldplay yang terbaik dan tertinggi? Peminat manakah yang paling menyokong aksi lestari kumpulan itu?
Di Asia, Papan peneraju kitar semula gelang tangan Coldplay 'Music of the Spheres' Asia adalah didahului dengan
Tokyo, Jepun (97%) 
Singapura (91%)
Kuala Lumpur, Malaysia (90%)
Bangkok, Thailand (89%)
Manila, Filipina (87%)
Jakarta, Indonesia (77%)



Apa itu gelang 
 di konsert Coldplay?
Gelang Coldplay, juga dipanggil Xylobands, diberikan kepada penonton untuk dipakai sepanjang konsert. Mereka menyala sebagai sebahagian daripada pertunjukan cahaya yang mengasyikkan semasa lagu-lagu dipersembahkan.


Berapakah kos gelang tangan Coldplay?

Menurut beberapa sumber , gelang tangan berharga Coldplay GBP 400,000 semalam.

Adakah gelang tangan Coldplay percuma?

Ya, mereka percuma untuk ahli penonton.

Bagaimanakah gelang Coldplay berfungsi?

Di dalam bahan luar yang tebal, terdapat lampu LED. Dalam bekas plastik pada Xyloband, terdapat penerima radio yang boleh menerima isyarat wayarles daripada pengawal pusat. Ini membolehkan pertunjukan cahaya berlaku di dalam dewan konsert. Sebaik sahaja di luar dewan, dan jauh dari penerima, gelang Coldplay tidak akan berfungsi.

Sekian.

Post a Comment

Apa Kata Anda?

Previous Post Next Post