30 Idea Caption Untuk Stories & Posting Instagram Sempena Hari Raya

Idea Caption Igstories sempena Hari Raya. Bila raya menjelang tiba, mesti nak OOTD raya, nak update makanan raya dan kunjung mengunjung sanak saudara. 


Penuh ig stories masing-masing nak update tentang raya tapi nak bubuh caption apa pula kali ini ya?

Ha jom kita selongkar koleksi captions untuk posting raya yang best untuk korang.
Suggestion caption gambar raya ig: 

1. Nak raya ke nak saya? 

2. Why just Salam Aidilfitri when you can also salam my wali. 

3. Nak Raya ke Nak Saya

4. SHRMZB 

5.  Rama-done  

6. Limited Eid-dition 

7. Sesuci,beuizujecheuxh. Secuci, efieoizhqbejxken. 

8. Why Raya Aidilfitri, if you can raya with me. 

9. Eid is what eid is. 

10. Done serving food, now serving looks 


11. No need duit raya auntie, cukuplah your son only. 

12. Jauhi Mercun dekati saya

13. What is Aidilfitri without you giving Aiduitraya. 

14. Who needs mercun when i am looking cun-melecun! 

15. Only accept apology in cash 

16. Wearing baju raya just to basuh pinggan later 

17. No raya, just saya 

18. Don’t look at the caption, look at me. 

19. What is aidilfitri without aidisisiyou. 

20. Tahun ni saya, tahun depan kita. 



21. Selain menerima kemaafan saya juga menerima duit raya.

22. Die hard, eid harder. 

23. Jauhi buaya, Selamat Hari Raya

24. Happy Eid-signment

25. Only want Eid-Tention from You

26. No Caption because No-Eid-ea

27. Why Raya Aidilfitri If You Can Raya with Me

28. Ada Ranting ada kayu, Raya is nothing without you

29. Baru Lepas beli air batu

30. Still Single this Eid.

Sekian.
Selamat hari raya

Post a Comment

Apa Kata Anda?

Previous Post Next Post