Contoh Inspirasi Poster Ucapan Selamat Hari Pekerja 2024

Hari Pekerja disambut pada 1 Mei setiap tahun sebagai penghargaan kepada golongan pekerja sama ada dari sektor awam, swasta dan mereka yang bekerja sendiri atas sumbangan kepada pembangunan dan menjadi pemangkin ekonomi negara.




sem
@samruzone
Saya ingin mengucapkan, selamat menyambut Hari Pekerja kepada kita semua para pencari rezeki tidak kira apa juga jenis pekerjaan yang baik-baik! Semoga kita dapat ketenangan yang kita impikan, dan pendapatan yang diberkati.




Erick Thohir
@erickthohir
May 1
Terima kasih untuk dedikasi dan perjuangan tak kenal lelah seluruh pekerja untuk membangun negeri ini. Pengorbanan kalian telah menjadi tonggak kemajuan untuk bangsa ini. Selamat Hari Buruh!



Joko Widodo@jokowi
·23h
Setiap pekerja adalah pahlawan sehari-hari yang menjaga roda perekonomian terus berputar. Mari kita teruskan semangat juang para buruh untuk mencapai keadilan dan kesejahteraan bersama. Selamat Hari Buruh Internasional.


Samudera.my
@MySamudera
Selamat Hari Pekerja kepada semua! Terima kasih di atas ketabahan dan kesetiaan anda untuk kemakmuran negara Malaysia yang tercinta ini.



MYDIN
@MydinMalaysia

Selamat Hari Pekerja kepada semua yang bekerja! Usaha anda amat bermakna.






Balai Seni Negara
@BalaiSeniNegara
·Apr 30
Balai Seni Negara mengucapkan “Selamat Hari Pekerja” kepada semua pekerja di Malaysia. Terima kasih buat semua pekerja yang bersama-sama membangunkan negara dari semua sektor.






KEADILAN
@KEADILAN
·May 1
SELAMAT HARI PEKERJA Bertemakan ‘Pekerja Kesuma Bangsa’, ayuh kita tingkatkan nilai produktiviti demi pembangunan negara Semoga kita semua terus komited dalam memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada masyarakat.





Jabatan Perkhidmatan Awam@jpagov
·May 1

Penjawat awam merupakan penggerak dan tulang belakang negara dalam asas membina kemajuan sosial dan ekonomi. Selamat Hari Pekerja Tahun 2024 kepada penjawat awam khasnya dan semua pekerja amnya.

 




AMK Malaysia

@AMKMalaysia
·May 1
Selamat Menyambut Hari Pekerja!



Dr Zaliha Mustafa
@DrZalihaMustafa
SELAMAT HARI PEKERJA: PEKERJA KESUMA BANGSA Setiap tahun, pada tanggal 1 Mei, kita akan menyambut Hari Pekerja. Hari ini adalah kesempatan untuk kita menghargai dedikasi dan komitmen pekerja dalam menjalankan peranan dan tanggungjawab mereka dalam membangunkan negara. Setiap usaha dan keringat pekerja membentuk asas kejayaan negara. Di sebalik setiap pencapaian, ada usaha dan pengorbanan pekerja. Selamat Hari Pekerja! Pekerja Kesuma Bangsa!




HRH Crown Prince of Johor
@HRHJohorII
·Apr 30

Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Pekerja kepada para pekerja yang menjadi tulang belakang kejayaan negeri Johor. Terima kasih atas perjuangan dan pengorbanan anda. Selamat Hari Pekerja!




PERKESO Official
@PERKESOofficial

PERKESO mengucapkan Selamat Hari Pekerja 2024 kepada semua pekerja di Malaysia yang gigih dan berdedikasi. Anda adalah tulang belakang pembangunan ekonomi negara!






Serada Realty

@SeradaRealty

Tanpa penat lelah para pekerja, kemajuan takkan tercapai. Selamat Hari Pekerja / Buruh!





1 Comments

Apa Kata Anda?

  1. What a wonderful collection of inspiring greeting card designs! They're perfect for adding a personal touch to any occasion. If you're feeling inspired to create your own, don't forget to check out Krazycouponclub for some amazing deals on crafting supplies.

    ReplyDelete
Previous Post Next Post