Skycraper

Sunday, 6 November 2011

10 Himpunan Ucapan Menarik Sempena Hari Raya Korban di Facebook..!!!

Ucapan.. Kalau dulu seseorang itu perlu mengutus sepucuk surat, sekeping setem dan beberapa potong ayat untuk mengirimkan ucapan kepada yang tersayang serta sahabat taulan. Tetapi dengan teknologi laman2 sosial dan kemudahan Handphone sekarang ini, ianya memudahkan pesanan disampaikan dengan segera.


Sudah menjadi kemestian setiap kali musim perayaan dimana mesti ramai yang akan sibuk menghantar SMS lawak ataupun ucapan lucu sempena Hari Raya Korban. Jadi jom kita selongkar antara koleksi Pesanan ucapan daripada laman Facebook yang menarik sempena Hari Raya Korban ini..

'
Bunyi Lembu macam mana...?? mooo bagus, bunyi kambung macam na?? Mbekk bagus...tahniah esok anda boleh dijadikan korban SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA...

 ---------------------------------------------------------------------

Tolong doakan yer...Akhir2 ni ampir setiap malam kat depan umah aku ada orang lalu...Dia tengok2 jer..Bawa pisau, bara api dan ketulan daging, Seram betul dia jerit...Sate sate....

 ---------------------------------------------------------------------

Allahu akbar, allahu akbar, allahu akbar, Berita penting..!! Bukan kabar angin lagi..!! Harap sebarkan!!! Jangan Panik !! Kepada semua orang melayu siap sedia dengan parang, kapak & Pisau dari sekarang!!! 
Pertumpahan darah akan berlaku pada 6 Nov 2011 di seluruh negara..!! Kita mesti sembelih lembu, kambing, kerbau @ unta...
Selamat Hari raya Aidiladha/Korban

 ---------------------------------------------------------------------

Lembu tua hilang di sawah 
Orang kg sibuk mencari..Jika anda tekan ke bawah../
....
.....
dah sah...andalah lembu yang kami cari..!! Kalau ada jarum yang patah, x payah la disimpan lagi..Kalau ada hati yang marah, kena ingat saya pun terkena tadi..

Jarum yang patah tu pegi la buang, jangan dibuang bersama kain, Kalau xnak kena sorang2, Sharela status ni kat orang lain...

 ---------------------------------------------------------------------

Sebot Raye kata Hooray..!! Lembu, Kambung say No Way, Ayam itik Run Awar, Aidiladha Now on Da Way..>salam Aidiladha

 ---------------------------------------------------------------------

Lembu Nangis x Henti2..Kambung plak sorok Diri, Unta blh plak buat-buat mati kerbau plak pura-pura kena denggi..
Apasal ngan diorang ni..Aiseh patt la nak Raya Haji Plak..
selamat Hari Raya Aidiladha 2 all my friend...

 ---------------------------------------------------------------------

Simbol-simbol menarik yang terdapat pada papan keyboard disusun memebentuk Ucapan yang sangat menarik...

 ---------------------------------------------------------------------

Ku pandang ke langit terbuka gelap..tiada berbintang, ku jengahkan kotak pikiran x mudah ku padamkan kisahnya, Juga kusampai ayat-ayat suci kerinduan untuk y tiada dimata tp sentiasa di hati...juga kupanjatkan doa dan hagat agar kehidupan lebih sempurna mendekatiku..>Selamat hari raya aidiladha kepada semua...

 ---------------------------------------------------------------------

seorang pendengar menelefon penyampai radio sebentar tadi..
Pendgr : Helo, saya nak buat ucapan hari raya,
DJ : Ye, Silakan
Pendgr : Saya nak buat ucapan kepada keluarga saya...
DJ : Ye bole...Teruskan ucapan anda..
Pendgr : Saya nak buat ucapan untuk ayah yang tengah cuci kereta. Mak yang tengah memasak, dan abang yang tengah tengok tv, dengan ucapan tengah buat apa tuuu..!!! Selamat hari Raya Aidiladha...

 ---------------------------------------------------------------------



Amacam... Menarik..?? Di atas ini mungkin sebahagian sahaja... Anda ada yang lagi menarik bolehlah share kan di peti comment di bawah  ni...

  Anda sudah menghantar ucapan Hari Raya Korban anda.. Kalau belum apa lagi tunggu...pegang henset dan taip kat keypad tu dan picit send untuk menghantar pada mereka yang anda kasihi.. :) 

Selamat Hari Raya Aidiladha..


Selongkar Kata

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ad

Share This