8 Fesyen Rekaan yang Dihasilkan daripada Kondom di China..!!

Tujuan usaha ini tidak menggalakkan fesyen kondom, bagaimanapun. Ia adalahmenggalakkan orang ramai untuk menggunakan kondom untuk menggagalkanpenyebaran berleluasa STD-terutamanya HIV / AIDS di China.

Ramai penduduk Cina pada mulanya menganggap bahawa HIV / AIDS adalah masalah yang semata-mata untuk homoseksual. Hanya sejak beberapa tahun lepas telah mereka bangun dari tidur yang memang ianya benar-benar memberi kesan kepada semua orang. Pakar-pakar kesihatan mengatakan bahawa "kekurangan pendidikan seks dan keengganan untuk bercakap tentang seks masih menghalang perjuangan untuk menentang atau mencegah penyakit tersebut sebelum ianya menular," 

 Jadi sebuah kempen kesedaran yang dibuat dalam bentuk pertunjukan fesyen bagi menggalakkan orang ramai menggunakan kondom dan membuatkan mereka sedar pemakaian kondom adalah sesuatu yang baik dan digalakkan dalam hubungan sex... Jadi jom kita selongkar antara koleksi rekaan yang dipamerkan..!!!












P/S : Pengeluar kondom telah menggunakan seni kondom untuk menggalakkan penggunaan kondom ... adakah ia bijak atau akhirnya sia-sia?

Post a Comment

Apa Kata Anda?

Previous Post Next Post