8 Kisah Buah-Buahan yang Comel Lote...!!!!

Buah-buahan sememang makanan yang sangat digalakkan dalam diet dan sering dianggap sesuatu yang baik untuk kesihatan...Tapi pernahkah tercoret untuk menyelami apa yang tersirat kalau buah itu mempunyai hati dan perasaan... Jom Selongkar antara bait2 lucu apabila buah-buahan itu bernyawa..!!!


Kagum habis ni

Tak sedar diri

Tembikai yang tak sengaja mencederakan diri nya lalu berdarah. Padahalll


Akibat ketagih dengan bubble tea, perut betik pon penuh dengan buble tea jugekkk 

Kemain anak beranak pisang ni. Berangan ada almari dan baju sendirik

Gigih strawberi pakai mask nak kecik kan pores dan mendambakan kulit licin bak tomato

Bukan kata tomato je yang confused. Aku pon kadang-kadang confused tomato ni dari kelompok mana. Buah-buahan ke sayur-sayuran?

Kau tonyoh dan sembur lah perfume banyak mana pon durian oiii kau tetap berbau kuat. Tapi tak apa, walaupun bau mu begitu mengundang tetapi begitu ramai yang menggilakan isi kau sampai manusia normal pon boleh jadi hantu.

HANTU DURIAN = Kuat mencekik durian

Btw, buah-buahan di atas semuanya comel. Rasa macam nak lempang-lempang je depa ni sebab comel sangat impian masing-masing. Redha je lah dengan kejadian masing-masing ok!! kehkeh :D

No comments

Powered by Blogger.