20 Peserta Bintang Berentap Dalam Masterchef Malaysia All Stars Musim 2 (2013)

Senarai 20 Peserta Masterchef Malaysia All Stars. Kali ini Masterchef Malaysia kembali lagi dengan siri terbaru Masterchef Malaysia All Stars (MCMAS) yang bermula 23 November 2013. 


Siri kali ini lebih menarik dengan penampilan 20 orang peserta iaitu 10 selebriti terkenal tanah air yang pernah berentap dalam saingan Masterchef Selebriti Malaysia dan 10 peserta lagi merupakan 10 bekas peserta ‘favourite’ MasterChef Malaysia.


Selepas kejayaaan dalam beberapa sirinya yang lepas dan berjaya mencipta fenomena tersendiri, MasterChef Malaysia kembali dengan MasterChef Malaysia All Stars (MCMAS). 

Menariknya kali ini MCMAS menampilkan 20 peserta yang bakal berentap merebut gelaran juara dan mereka merupakan 10 selebriti popular yang pernah menyertai program Masterchef Selebriti Malaysia dan 10 bekas peserta ‘favourite’ MasterChef Malaysia.

Antara peserta yang kembali memanaskan dapur MCMAS ialah Azwan Ali, Karl Shafek, Soo Wincci, Raja Azmi, Kenchana Dewi, Celina Khor, Sharifah Shahora, Michael Ang, Syanie, Enot, Brian, Imelda, Zamir, Che Lah, Ah Hong, Along, Azlina, Azni, Ary Malik dan Shahriah.
Kesemua 20 peserta ini bakal disatukan di dapur untuk mengejar satu misi iaitu bergelar juara disamping beramal kepada badan-badan kebajikan yang mereka wakili.

Membawa tema ‘Hidangan Pembalasan’ para peserta musim ini kembali dengan peluang kedua bagi menyahut cabaran untuk beraksi di dapur MCMAS.

Nampaknya ‘pertarungan’ sebenar bakal berlaku kerana kesemua peserta mempunyai kelebihan dan kemahiran mereka yang tersediri.

Mengekalkan konsep dan format yang sama MCMAS masih menggabungkan tiga juri musim terdahulu iaitu Chef Johari atau lebih dikenali sebagai Papa Joe, Chef Zubir dan Chef Adu Amra untuk mengadili peperangan sengit di dapur MCMAS.

MCMAS bakal bersiaran pada setiap Sabtu hingga Selasa, jam 9.00 malam secara eksklusif menerusi saluran Ria (104) dan siaran serentak di Maya HD (135), bermula 23 November ini!

Bagaimanapun, siapa lagi selebriti yang bakal memenangi peperangan di dapur MCMAS nanti sama-sama kita tunggu!

Senarai Juri Masterchef Malaysia All Stars
  • Chef Johari Edrus (Papa Joe)
  • Chef Zubir Md Zain
  • Chef Adu Amran


Jadual Siaran Rancangan Masterchef Malaysia All Stars
  • Masterchef Malaysia ALL STARS bersiaran pada Setiap Hari Sabtu Hingga Selasa, Jam 9.00 malam mulai 23 November 2013 di Astro Ria (Saluran 104), siaran serentak di Maya HD (Saluran 135).
  • Peti Saji Misteri & Ujian Cipta Rasa (Sabtu)
  • Ujian Penyingkiran (Ahad)
  • Cabaran Berkumpulan/Cabaran Luar (Isnin)
  • Ujian Penyingkiran (Selasa)
Kredit : Astro

Post a Comment

Apa Kata Anda?

Previous Post Next Post