34 Rekaan Fesyen Yang Diinspirasikan Dari Pokemon..!!!

Inspirasi boleh datang dari mana-mana je kan tak kira dari kartun, kereta, alam sekeliling, permandangan dan macam-macam lagi. Kali ni nak kongsikan beberapa watak pokemon telah menjadi inspirasi untuk beberapa rekaan fesyen oleh seorang pereka fesyen. Nak tau pokemon manakah yang terpilih dan macam rupa pakaian yang direka itu? jom kita selongkar


Bulbasaur

Ivysaur

Venusaur

Teruskan Pembacaan...


Charmander

Charmeleon

Charizard

Squirtle

Wartortle

Blastoise

Caterpie

Metapod


Butterfree

Weedle

Kakuna

Beedrill

Pidgey

Pidgeotto

Pidgeot

Rattata

Raticate

Spearow


Fearow

Ekans

Arbok

Pikachu

Raichu

Sandshrew

Sandslash

Nidoran Female

Nidorina

Nidoqueen


Nidoran Male

Nidorino

Nidoking

Ohsem, kan? Inilah antara beberapa rekaan yang telah dihasilkan oleh pereka fesyen amatur. Klik di sini untuk ke blog beliau. Beliau mempunyai idea yang kreatif. Pokemon jadi pun boleh. Hehehe.Ada ke nak pakai nanti kalau rekaan ini siap??? hehe tepuk dada tanya selera...

No comments

Powered by Blogger.