21 Koleksi Pick Up Line Terbaik Untuk Mengorat Dari Pickupline Nenek

Koleksi pickupline simple, ringkas dan tapi padu dari Pickupline Nenek.

Zaman sekarang ni benda pickupline ni boleh jadi satu bahan kata, lawak, bicara yang menjadikan suatu perkara itu lebih menarik. Takk caya cubalah ungkap pada mereka yang berkenaan... pasti berubah situasi ketika itu 


Pikapline..pikatline...pila kat line...apapaun istilah nye kan.. layannn

Malam Tadi Saya Mimpi Hantu
Awak Malam tadi kan saya mimpi hantu..seram sejuk badan saya dibuatnya
Oh awak bertenang je, saya kan selalu berada di hati awak


Sejak Kenal Awak Saya Cuma Tahu Satu Musim
Kenapa ye sejak kenal awak ni saya cuma tahu musim di dunia ni hanya satu
Musim Apa?
Musim rindukan awak


Ibarat Kucing Dan Tikus
Kalau saya jadi kucing saya harap biarlah awak jadi tikusnya
Eh Kenapa?
Sebab bila saya dapat tangkap cinta wak mesti susah untuk saya lepaskannya!



Sejak Kenal Awak Saya Jadi Rajin Belajar
Awak tau tak sejak kenal awak ni saya jadi rajin belajar.
Belajar apa?
Belajar menjadi yang terbaik buat awak



Cuba Tengok Botol Besar tu
Cuba tengok botol besar yang kosong tu
ok, kenapa?
walaupun botol tu besar tapi dia tak mampu untuk mengisi rasa cintaku kepadamu


Nak Mintak Izin satu Perkara
Awak saya nak mintak izin satu perkara je boleh tak?
Izin Apa?
Izinkan aku mencintai kamu


Awak Ni Anak Pertama ye
Awak Ni Anak Pertama Ye?
Eh..Bukan Lah
Tapi Kenapa ya Saya rasa saya sedang jatuh cinta pada pandangan pertama



Awak Ni Anak Kedua Ye
Awak ni anak kedua ye?
Eh mana tau?
Tak kisah la anak kedua ketiga keempat yang penting awak tetap yang pertama buat saya


Eh Kenapa Duduk Situ
Eh, Kenapa duduk kat situ?
Dah tu, Duduk kat mana?
Duduk di Pelamin menjadi pasangan aku


Cuba Awak Tengok Air Pancut
Cuba awak tengok air pancut tu tinggi kan?
Yup tinggi la jugak
Tapi tidak setinggi pancutan cintaku padamu


Apa Beza Awak Dengan Bantal
Nak tau tak apa beza awak dengan bantal?
Apa bezanya?
Bantal untuk dipeluk tapi awak untuk dicintai



Tadi baru Beli Jam
Tadi aku baru je beli jam, tau tak jam ni aku nak guna untuk apa
untuk Apa?
Untuk aku mengira setiap detik-Detik cintaku padamu


Beza Awak Dengan Bunga
apa beza u dengan bunga?
tak tahu
Bunga hanya menghiasi halaman rumah..tapi u menghiasi hati i


Mak Ayah Tak Cari Ke
Mak ayah awak takde cari awak ke?
Eh kenapa?
Sebab awak setiap malam hadir dalam mimpi saya


Nak Mintak Tolong Boleh?
Weh nak mintak tolong boleh?
Tolong apa?
Tolong pulangkan balik hati aku yang kau dah curi


Saya Ada Banyak Sijil Kat Rumah
Awak saya ada banyak sijil kat rumah tau, cuma satu je beluma da lagi,
Sijil apa?
Sijil nikah kita lah


Warna Kegemaran Awak
Apa warna kegemaran awak ek?
Tak perlu nak ada warna kegemaran kot sebab saya rasa
awak dah cukup mewarnai hidup saya setiap masa


Kena Usaha dalam Masa Terdekat
Wehh Dalam masa terdekat ni saya memang kena usaha!
Usaha apa
Usaha dalam mendapatkan hati awak!


Pilih Antara Dua Genggam
Cuba pilih antara dua genggaman tangan ini,
Ehh..Asal dua dua kosong?
Sebab Tangan ni saya biarkan kosong dan terbuka hanya untuk menyambut cinta awak..


Lautan Samudera Dalam Tak?
Weh Lautan samudera dalam tak?
Mesti la dalam
Tapi Tidak Sedalam Cintaku Padamu..


Amacam...terbaik kan..serius kreatif la siapa yang bikin pikapline pikapline ni mesti hatinya penuh debunga wangi dan memang jenis kaki ayat punyer..
Thank to pickupline nenek

Untuk Lebih banyak Koleksi Pickupline, Klik Link

Klik Sini :12 Pikapline Pilihanraya yang Trending

Klik Sini : 21 Pikapline Terbaik Dari Koleksi Nenek

49 Comments

Apa Kata Anda?

  1. Lelaki:awak..tau tak kenapa air diambik guna gelas?
    Perempuan:kenapa?
    Lelaki:sebab air susah diambik guna tangan..
    Perempuan:ouhh..dah tu?
    Lelaki:sama juga cinta awak..saya guna ayat pikatline untuk ambil cinta awak...

    Cia Cia Cia

    ReplyDelete
  2. Lelaki:awak..tau tak kenapa air diambik guna gelas?
    Perempuan:kenapa?
    Lelaki:sebab air susah diambik guna tangan..
    Perempuan:ouhh..dah tu?
    Lelaki:sama juga cinta awak..saya guna ayat pikatline untuk ambil cinta awak...

    Cia Cia Cia

    ReplyDelete
  3. Awk thu tak ape beza awk dengan bunga.Bunga hiasi halaman rumah,awk menghiasi hati saye.

    Chia chia chia!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lelaki:stop saya penat
      Perempuan:penat kenapa?
      Lelaki:penat mengejar cinta awak

      Delete
  4. Apa bezanya kau dengan bantal peluk?

    Bantal peluk dipeluk pada waktu malam,tapi sya peluk awake hari-hari

    ReplyDelete
  5. lelaki:awak tau x ape beza bunga dengan awak?
    perempuan: ape dia?
    lelaki: bunga harum, awak pula ya ampun nak pengsan aku...

    cia cia cia..

    ReplyDelete
  6. Awak tau apa beza awak dgn beruk ?
    Apa dia?
    Beruk duduk dalam hutan, awak duduk dalam hati saya

    ReplyDelete
  7. Awak tau tak apa beza awak dengan 🐷 ?
    Uish apa yg beza?
    Takda beza 🤣

    ReplyDelete
  8. Awak tau tak beza awak dgn internet?
    Internet 4G awak 4 me ...🤣🤣

    ReplyDelete
  9. Leleki:awak tau tak apa beza awak dengan pintu.
    Perempuan:tak tau,apa dia.
    Leleki:pintu melekat di dinding awak melekat di di hati saya.

    ReplyDelete
  10. Tahu x ape beza awk ngan bantal peluk

    ReplyDelete
    Replies
    1. batal untuk dipeluk,awak untuk dicintai

      Delete
    2. Awak tahu x beza awak dengan air mani

      Delete
    3. Air mani bau taik awk bau kentut

      Delete
  11. Boy:awak tau tak apa beza awak dengan pintu
    Girl:tak tau
    Boy:pintu melekat di din ding awak melekat dalam hati saya.😙❤

    ReplyDelete
  12. Boy:Awak boleh tolong saye tarik 6 gear tak?
    Girl:Boleh,gear ape?
    Boy:Gear1 kita main intro
    Gear2 kita kenal lebih rapat
    Gear3 kita kenal hati masing
    masing
    Gear4 kita jatuh cinta
    Gear5 pulak kit a bertunang
    Gear6 kita masuk alam
    pernikahan 👫💝💝💝

    ReplyDelete
  13. Support lawak pickupline t.me/lawakpickupline

    ReplyDelete
  14. kαlαu dαh αdα lαmpu jαngαn gunα lílín ,kαlαu dαh αdα αku jαngαn cαrí вєtínα lαín

    ReplyDelete
  15. Lelaki. :awak kalau nak tanya satu
    soalan boleh tk?
    Perempuan:tanyalah
    Lelaki. :awak sejak saya kenai awak
    diri macam ada satu musim saja
    Perempuan:musim apa?
    Lelaku. :Musim ku rindumu

    ReplyDelete
  16. sekali lagi, walaupun cringe, bos saya suruh komen juga.

    ReplyDelete
  17. Lelaki:awak 1+1 berapa?
    Permpuan:11 eh
    Lelaki:Taklah,kita berdua

    CIA CIA CIU~

    ReplyDelete
  18. L:rumah awk ade tangga tak?
    P: takde
    L:takpe l,nanti kita bina rumah tangga same2

    CIA CIA CIA

    ReplyDelete
  19. APA BEZA B DENGAN TIANG LAMPU
    TAK ADA BISA HAHAHA

    ReplyDelete
  20. Awak tau apa beza awak dgn kontol?
    Xtau
    Kontol untuk dihisap
    Awak untuk dicium

    ReplyDelete
  21. L:awak tau tak beza awak dengan asap rokok
    p:tak tahu
    L:asap rokok masuk paru paru awak masuk dalam hati saya..ciaa ciaa

    ReplyDelete
  22. Lelaki: kalau awak rasa keseorangan masuk pintu ni tau

    Perempuan:pintu ape tu?

    Lelaki: pintu hati saya

    ReplyDelete
  23. Kalau tau buat palatawww tawww

    ReplyDelete
  24. L: Berkawan ngan awak ni dah macam berhutang

    P: Kenapa

    L: Hari hari berbunga

    ReplyDelete
  25. L:awak ape beza awak dengan lampu
    P: tak tahu ape dia
    L:lampu menerangkan bende gelap awak menerangkan hati saya

    ReplyDelete
  26. dh knpa lh tu

    ReplyDelete
Previous Post Next Post