10 Gambar Kucing Si Comel Yang Mempunyai Corak Bulu Unik..!!!

10 gambar kucing yang anda akan rasa macam nak peluk-peluk! Bukan tu je, mereka juga mempunyai corak bulu yang sangat unik!
 
1. Corak kucing Di Belakang Badan

Kucing atas kucing! Hahaha! Gambar yang terakhir ini paling win! Tompok hitam belakang kucing ini berbentuk seperi bayangan kucing yang sedang duduk. Cuba perhatikan betul-betul.





 
Teruskan Selongkar...


2. Corak monyet di bahagian belakang badan.

Tanda besar hitam di belakang kucing ini kelihatan seperti bayang monyet dari bahagian belakang. Perasan tak?


3. Kucing Bertopi
Tompok hitam di sebelah kanan kepala kucing ini berbentuk ala-ala seperti topi kecil. Seolah-olah aksesori sepit rambut gitu! Kedudukan “topi” yang senget seolah-olah menampakkan ia seperti memakai royal hat.





4. Bermuka Dua

Sebelah berwarna hitam dan sebelah lagi berwarna oren. Wajah kucing ini terbahagi dua dengan begitu simetri sekali. Selain itu, kucing unik ini juga mempunyai warna mata yang berlainan (sebelah hijau sebelah biru). Comelnya awak!






5. Kucing dengan pattern rambut belah tengah ;)


6. Kucing Hitler

Tompok hitam di bawah hidung kucing ini betul-betul membuatkan kucingini nampak macam Adolf Hitler. Nampak je macam Hitler yang bersikap diktator tapi sebenarnya si comel ni baik!




7. Kucing ada janggut

8. Kucing ada kening

Kucing yang diberi nama Sam ini mempunyai akaun Instagram nya sendiri. Sam juga berjaya memperolehi seramai 174,225 pengikut di Instagram, pergh! Handal! Anda boleh lihat gambar Sam lebih banyak lagi di akaun Instagram ini.





9. Kucing dengan Bulu berbentuk hati (love)

Unik! Ada corak hati pada bahagian tengah badan kucing comel ini. Alolololo!




10. Kucing Bermisai

Kucing memang haiwan yang mempunyai misai, tapi nampaknya si hitam ini punya misai macam lain daripada yang lain! Dah macam Mr. Potato pula sekali pandang. Hehehe, comel!!



Unikkk...kan comel..boleh jadi mcm penanda dan ciri-ciri khas buat si meow...yang memiliki corak bulu yang unik...

No comments

Powered by Blogger.