16 Game Pantun Nama Artis, Naya Sungguh Siapa Yang Reka Ni..!!!

Viral sekejap di laman sosial apabila membahan nama artis menjadi pantun. Game pantun 4 kerat yang akhirnya diselitkan nama selebriti dan artis... serius mcmne la korang boleh terpikir idea macam ni...


 
Jaafar keluar rumah
Jaafar kena colek
Jaafar kena ugut rogol
Jaafar Onn 

...............................



Amy Nak makan
Amy Tak Tau Nak Makan Mana
Amy Buka Google
Amy Search

...............................

Jihan lapar
Jihan nak beli mknan
Jihan xde duit
Jihan miskin

...............................

Teruskan Selongkar...


Bandi Dapat BRIM
Bandi Pergi Check
BRIM x masuk2
Bandi Amuk

...............................

 Nasir nak sembahyang
Nasir g masjid nasir azan
Nasir jadi bilal
Nasir Bilal Khan 
 
 ...............................

Aiman nyanyi kluar suara perempuan
Aiman Pelik
Aiman tengok dalam seluar
Aiman Tino

...............................
 
Najib Razak
Muhyidin Yasin
Najib Nazak
Muhyidin baca yassin

...............................

 David Sakit badan
David pergi rumah urut
David x nak urut
David bekam

...............................

 Najib bosan jadi PM
Najib cuba kerja lain
Najib Jadi pengacara
Najib Ali

...............................

 Anita kursus di Ipoh
Anita Melancong ke Georgetown
Anita orang Kuching
Anita Sarawak

...............................

 Shidi Pakai fon
Shidi xdak data
Shidi Beli data
Shidi Data

...............................
 
Raffali travel agent
Raffali dapat customer Arab
Raffali perkenalkan diri
Ana Raffali

...............................

 Abu Pegang mancis
Abu nak hidupkan api
Abu jumpa Ella
Abu bakar ella

...............................
 
Ashraf Pegang perempuan
Ashraf Suka dia
Ashraf sedar
Ashraf Muslim

...............................

 fasha lapar
fasha mkn byk
fasha kenyang
fasha sandar

...............................
maya main hp
maya habis bateri
maya cas hp
maya karen

...............................

 Abby kawin lagi
Abby kekal
Abby bahagia
Abby abadi


...............................
 
 Hehe...nak ketawa dikata jahat pulak...tapi memang kelakor la...sorry la ye to de berkenaan...
 #dontbesorry #noheartfeeling

1 comment

Ratnah puspita said...

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya seorang TKW dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar IBU DARNA yg dari singapur tentan AKI SYHE MAULANA yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya saya juga mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor Togel/lottrey toto 4D dr hasil ritual/ghaib melalui jarak jauh dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus dan menang RM.230.000 Ringgit ,kini saya kembali indon membeli rumah dan kereta walaupun sy Cuma pembantu rumah tanggah di selangor malaysia, sy sangat berterimakasih kepada AKI SYHE MAULANA dan tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui AKI MAULANA saya juga sudah bisa sesukses ini. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, ini adalah kisah nyata dari seorang TKW, AKI MAULANA adalah guru spiritual terkenal di indonesia. jika anda ingin seperti saya silahkan ☎ (( +6282321594488 )) ATAU KLIK DISINI RITUAL PESUGIHAN DUNIA GHAIB


Powered by Blogger.