8 Senarai Peserta Ceria Megastar Ministar 2019, Gilap Bintang Cilik Yang Pernah Bersinar

Ceria Megastar Ministar merupakan rancangan realiti pertandingan nyanyian kanak-kanak yang terbaru. Peserta Ceria Megastar musim lepas akan menjadi mentor kepada bakat baru yang dipanggil "Ministar" untuk menjadi fenomena terbaru!


Jadi jom kita selongkar senarai finalis yang berentap
Program realiti kanak-kanak yang berkonsepkan pertandingan nyanyian anjuran Astro Ceria, Ceria Megastar Ministar, mencabar pesertanya dengan tema, #SayaCuba. Pada minggu #SayaCuba tersebut, barisan peserta cilik yang lebih dikenali dengan nama Ministar itu ditugaskan untuk mendedangkan lagu-lagu yang luar dari genre dan zon keselesaan mereka.

Mentor kepada Ministar ini, iaitu bekas peserta program realiti Ceria Megastar seperti Wafiy Aan, Vanessa Reynauld, dan Chubb-E bertungkus-lumus melatih mereka untuk mencuba benda baru. Usaha ini juga dibantu oleh guru vocal, Mark Adam dan guru persembahan, Alam Wakaka.

1. Acap





2. Aliff







3. Cici





4. Eiffel




5. El




6. Ranea 




7. Timah




8. Umai 
BAKAT nyanyian dimiliki si cilik Umairah diwarisi daripada ibu saudaranya yang juga penyanyi terkenal tanah air, Datuk Seri Siti Nurhaliza.



Saksikan Datuk Aznil Hj Nawawi, Zizan Razak, Nabil Ahmad, Mark Adam, Alam Wakaka, Chubb-E, Wafiy serta Vanessa



HADIAH KEMENANGAN
Juara: RM20,000.00 dan sebuah trofi
Naib Juara & Tempat Ke-3: RM10,000.00 dan sebuah trofi

Bermula 14 Jun, Jangan lupa saksikan ‘Ceria Megastar Ministar’ di saluran Astro Ceria (CH 611), Astro Prima (CH 105) dan Astro Prima HD (121) pada setiap hari Jumaat, jam 9 malam!

..........................

Grand Finale
Setelah 10 minggu bersaing peserta kelahiran Sabah, Eiffel Paul Pailus akhirnya telah dinobatkan sebagai juara Ceria Megastar Ministar 2019.
Peserta berusia 13 tahun itu berjaya menewaskan tiga lagi peserta yang layak bersaing di peringkat akhir iaitu Muhammad Aliff Idham (Aliff), Qasrina Putri Adrianna Abdullah (Putri) dan Feli Stacy Paimin (Cici).

Juara : Eiffel membawa pulang hadiah wang tunai RM25,000 berserta trofi

Tempat kedua : Cici membawa pulang RM10,000 berserta trofi.

Tempat Ketiga :
Aliff membawa pulang RM10,000 berserta trofi.

Tahniah kepada para pemenang

Kredit : Astro Ceria

3 Comments

Apa Kata Anda?

  1. comel comel belaka pesertanya, semoga berjaya

    ReplyDelete
  2. ayo daftarkan diri anda di AJOQQ :D
    menangkan jackpot dengan sebanyak-banyaknya :D

    ReplyDelete
Previous Post Next Post