12 Peserta Singles Inferno Musim 2 Yang Hot Persis Artis Korea

Netflix telah membawa kembali siri temu janji TV realiti tular Single's Inferno musim kedua.  Singles Inferno musim kedua yang mulai tayang pada Selasa, 13 Disember 2022 ini mengadaptasi konsep musim pertama, di mana para bujang mencari cinta di pulau terpencil yang membawa pilihan mereka ke 'paradise' (syurga) atau 'inferno' (neraka). 

 

 Peserta yang sukses menemukan pasangan dapat menghabiskan masa bersama di hotel mewah dan dijemput menggunakan helikopter. Sementara itu, bagi yang tidak terpilih harus terdampar di pulau.
Choi Jong-woo


Jo Yoong-jae


Shin Dong-woo


Kim Han-bin


Kim Jin-young


Kim Se-jun
Se-jun yang berusia 27 tahun bekerja sebagai pemotong pakaian untuk ahli pelakon musim 1 Oh Jin-taek's store Ascottage Walaupun calon yang pemalu dan sporty memasuki Inferno lewat, dia cukup jelas bahawa jenisnya adalah wanita yang ceria dan baik. Tidak hairanlah dia memilih So-e untuk menuju ke Syurga bersama


Lee Nadine


Choi Seo-eun
Bekas peserta Miss Korea Seo-eun mempunyai tenaga yang santai di Inferno, menikmati bermain papan kayuh di Sungai Han, dan berharap untuk mencari hubungan yang bahagia semasa pengalamannya di Single's Inferno musim 2.


Lee So-e


Lim Min-su


Park Se-jeong


Shin Seul-ki

 
Season kedua di tempat yang sama dengan musim pertama untuk membuat para peserta lebih fokus di tempat suasana yang cepat.

 

Sekian.
Jangan lupa tonton Singles Inferno di Netflix
 

Post a Comment

Apa Kata Anda?

Previous Post Next Post