13 Anugerah TikTok Awards Malaysia 2023 Pilihan Juri & Pilihan Peminat Yang Dipertandingkan

TikTok Awards Malaysia 2023

TikTok Awards Malaysia 2023 bakal menggegarkan pentas di Pusat Pameran dan Perdagangan Antarabangsa Malaysia (MITEC) Kuala Lumpur pada 27 Ogos 2023.

Antara artis yang bakal memeriahkan dengan persembhan pada majlis ini adalah Datuk Seri Siti Nurhaliza, Ziana Zain, Zeppo, DOLLA, Marsha Milan, Ernie Zakri dan Alyph.



7 hose terkenal untuk majlis anugerah ini telah diperkenlkan iaitu Izzue Islam, Sherry Alhadad, Amelia Henderson, Sissy Imann, Ceddy, Jaa Suzuran dan Neeta Manis.


Anugerah berprestij ini akan bersiaran secara langsung pada jam 9:00 malam.
Manakala karpet merah pada jam 8.30 malam di TV9.

Orang ramai yang ingin menyaksikan siarah langsung anugerah TikTok Awards Malaysia 2023 ini boleh menonton siaran langsung di TV3 dan akaun TikTok Malaysia di TikTok pada jam 9:00 malam.Senarai Calon Anugerah TikTok Malaysia 2023



Dalam Anugerah TikTok Malaysia 2023 terdapat dua anugerah utama iaitu Pilihan Juri dan Pilihan Popular. Undian online hanya untuk Pilihan Popular.

Pilihan Juri (Judge Pick):
Best of Beauty & Fashion, Best of Education , Best of Entertainment, Best of Foodie, Best of Gaming, Best of Sports

Barisan panel dibarisi oleh Ketua Pegawai Eksekutif Rangkaian Media Prima dan Primeworks Studios iaitu Nini Yusof dan Pengurus Besar Operasi dan Pemasaran TikTok Asia Tenggara, Angga Anugrah Putra.

1. Best of Beauty & Fashion



2. Best of Education



3. Best of Entertainment



4. Best of Foodie



5. Best of Gaming



6. Best of Sports



Kategori Pilihan Peminat (People’s Choice)
Creator of the Year, Rising Star of the Year, Popular Creator of the Year, Popular Animation Account of the Year, Celebrity of the Year, Live Creator of the Year, TikTok Shop Creator of the Year

7. Creator of the Year



8. Live Creator of the Year



9. Rising Star of the Year



10. Popular Creator of the Year



11. TikTok Shop Creator of the Year



12. Popular Animation Account of the Year



13. Celebrity of the Year



Anugerah TikTok telah mengumumkan calon Pilihan Rakyat untuk setiap kategori, dan orang ramai boleh menunjukkan sokongan mereka dengan mengundi pencipta kegemaran mereka di TikTok dari 15 Ogos hingga 26 Ogos 2023.

Post a Comment

Apa Kata Anda?

Previous Post Next Post