Promosi Restoren Terkemuka Sempena Pilihan Raya Negeri 2023 (PRN 6 Negeri)

Untung yang mengundi kali ni, sebab semua promo best2 gilaa. Sempena hari mengundi bagi Pilihan Raya Negeri (PRN) 2023 yang berlangsung pada 12 Ogos 2023 ini, banyak promosi dan diskaun yang akan dibuat daripada restoren terpilih terutamanya di 6 negeri yang terpilih.

 
Senarai Tawaran Diskaun Yang Dibuat Sempena PRN 6 Negeri 2023

Pelbagai tawaran yang disediakan daripada kedai-kedai yang terlibat seperti tealive, dominos pizza, sushi king, cu mart, pizza hut, tgi fridays, bubblebee, kopi saigon dan banyak lagi. Nak tengok senarai penuh lain, ada disediakan dibawah

A&W
Dapatkan RB (R) dengan hanya RM1.00 sahaja, terhad pada 12 Ogos 2023. Anda mengundi ke tidak mengundi, semua cawangan pun ada promosi ni


Kenny Rogers Roasters



Bubblebee
Beli mana-mana siri cocobee dan dapatkan diskaun 20% untuk mana-mana menu ala cart dari 7 hingga 14 Ogos ini



Domino Pizza

Beli 1 regular pizza, boleh dapatkan 1 large pizza dengan harga RM1 sahaja. Ditawarakan sempena PRN 6 Negeri 2023


Me'Nate




Emart24


Temerloh Catering


Kopi saigon


Texas Chicken


 Sushi King


Tea Amo


Starbucks


Tony Roma's


MyKori


Cafe Amazon

Nando's


Indulge in the Irresistible: Claim a FREE Sizzling Crispy Chicken!
Join us at any NY Steak Shack location and proudly flash your inked finger to savor this treat. Valid on 12/8/2023 with a minimum purchase of RM30 in a single receipt.
Seize this chance! Circle the date, and let your friends and family know.



Chatime


1901


 

Boat Noodle


AK Briyani


Teh Tarik Place


Tealive
Promosi PRN 6 Negeri dengan hanya RM6.00 untuk setiap minuman terpilih dari 24 Julai hingga 13 Ogos 2023.


Kupi Ging


Richiamo


Burger King


Italiannies


Jco


Pizza Hut


TGI Fridays


Uncle BOB



Rakyat Malaysia akan melalui satu lagi proses pilihan raya tetapi kali ini hanya terhad untuk 6 negeri sahaja iaitu menerusi Pilihan Raya Negeri (PRN) iaitu di Selangor, Negeri Sembilan, Pulau Pinang, Kedah, Kelantan dan Terengganu.

Jika sebelum ini, kedai-kedai ini juga ada menawarkan promosi ini sempena PRU dan kali ini mereka kembali sekali lagi untuk anda yang bakal mengundi bagi memilih wakil-wakil rakyat diperingkat negeri pula.

Ini pastinya bertujuan bagi menggalakkan orang ramai untuk turun menjalankan tanggungjawab mengundi. Kebiasaanya, kedai dan restoren ini akan berikan promosi sekiranya anda sudah mengundi dan telah dicalit dengan dakwat biru di jari.

Lepas mengundi, ada dakwat biru dijari yang menandakan anda sudah mengundi pada hari tersebut. Jadi datang kemana-mana cawangan yang terlibat, tunjukkan jari anda dan dapatkan tawaran diskaun yang ditawarkan tersebut.


Share dekat kawan2 korang yang mengundi tau  

Post a Comment

Apa Kata Anda?

Previous Post Next Post