Cover Majalah Nona Digital Sepanjang Tahun 2022

Majalah Nona terus menerus menyampaikan informasi dan perkembangan terkini menerusi platform digital mereka. Sepanjang tahun 2022 mereka tidak ketinggalan menampilkan selebriti menjadi penghias cover digital mereka.

Jadi jom kita selongkar

  
APRIL 2022
Fazura


MEI 2022
Dato Sri Siti Nurhaliza 
Aafiyah & Afwa penyeri hari raya



OKTOBER 2022
Eriyca Baiduri @MadamMu Pencetus Revolusi Bangkit wanita

Kejayaan dikecapi wanita anggun ini sememangnya layak diangkat, apatah lagi usaha kerasnya dalam menyuntik semangat dan inspirasi wanita lain agar terus kuat menambah rezeki.
Eksklusif bulan ini, Nona menyunting Eriyca Baiduri atau Madammu menghiasi sampul muka depan Oktober 2022, memintanya berkongsi resipi kejayaan, jatuh bangun perniagaan serta 'misi' terkininya... membesarkan keluarga dan melahirkan zuriat sendiri.


SEPTEMBER 2022
Wanita kena bangkit demi hak & Anak

6 tahun Puteri Sarah Liyana menjadi suri rumah tangga sepenuh masa. Bahagia menjaga dan menguruskan keperluan anak-anak serta suami. Namun langit tak selalunya cerah. Kita tidak akan tahu apa yang bakal berlaku di kemudian hari tetapi yakinlah dengan perancangan Ilahi.
Pesan Puteri Sarah, wanita usah terlalu selesa dengan apa yang ada sekarang kerana kita tak akan tahu apa yang akan jadi kemudian hari. Bekerjalah dan niat kerana Allah SWT. Insha-Allah rezeki sentiasa murah dan berkah.


NONA NOVEBER 2022



Sekian
Kredit : Majalah NONA

Post a Comment

Apa Kata Anda?

Previous Post Next Post