Ramalan Busana Red Carpet Aina Abdul Di Pentas ABPBH 36

Penampilan penyanyi, pencipta lagu popular masa kini, Aina Abdul sering menjadi perhatian media massa dan netizen. Terkenal dengan busana yang extravaganza serta avant garde itu, selalu menjadi sorotan para netizen setiap kali muncul di pentas acara besar.



Tahun lalu Aina Abdul menggemparkan Malaysia apabila hadir pada acara Red Carpet ABPBH35 dengan menaiki lori dengan mengenakan persalinan serba besar berupa sebuah suit blazer gergasi berwarna merah

Untuk tahun ini pula netizen mula-berteka-teki dan dengan kecanggihan AI, apa yang dibayangkan dapat di gambarkan. Jadi jom kita selongkar antara Idea busana Aina Abdul untuk pentas ABPBH ataupun acara seterusnya yang mungkin boleh dijadikan inspirasi.



Idea 3


Idea 5


Idea 6 


Idea 7


Idea 8



Menghormati permintaan ibu yang mahukannya tampil lebih sederhana, penyanyi, Aina Abdul, memilih busana kebarung moden sebagai persalinan sesi karpet merah Anugerah Bintang Popular BH (ABPBH) Ke-36.

Penampilan Aina atau Nurul Aina Abdul Ghani, 30, mendapat sentuhan pereka fesyen Amazae yang mengetengahkan baju berwarna ‘gilver’ iaitu campuran warna emas dan silver.



 Kredit : Tiktok Stiii

Post a Comment

Apa Kata Anda?

Previous Post Next Post