18 Jejaka Kacak Turun Dapur Dalam Rancangan Hot Guy Who Cook (2012)

Biasala lelaki susah nk turun ke dapur kerana ianya sering dianggap tugas seorang wanita.. Tapi berlainan pula kali ini apabila sebuah rancangan tv yang mengetangahkan jejaka2 kacak yang terdiri daripada pelbagai bidang karier dan latar belakang dapat di satukan di balik dapur memasak di dalam rancangan Hot Guy Who Cook..!!



Lelaki kacak dan pandai memasak pastinya antara kriteria yang mampu menambat hati wanita. Malah gelagat mereka di dapur pastinya dinanti untuk ditonton oleh golongan wanita yang meminati mereka.

Semua itu dapat ditonton menerusi rancangan terbaru saluran Diva Universal (702), Hot Guys Who Cook. Program enam episod yang bersiaran setiap Isnin selama setengah jam, menampilkan tiga selebriti kacak yang akan memasak dan menyediakan makanan yang digemari mereka.

18 Jejaka idaman dalam Hot Guy Who Cook
Antara selebriti lelaki yang terlibat dalam program tersebut ialah pelakon Redza Minhat, pemandu kereta lumba Alex Yoong, bekas VJ MTV Utt, model Drew Rivera dan Victor Basa, kolumnis Erwan Heusaff serta George Young, Tom Price, Nat Ho, Henry Golding, Paul Foster, Keagan Kang, Shane Mardjuki, Bobby Tonelli, Brendan Fernandez, Peter Davis dan Josiah Mizukami.

Telah pun mula bersiaran sejak 25 Jun lalu, kata Gunson, dia optimis Hot Guys Who Cook mampu menarik minat masyarakat untuk menyaksikannya.

Waktu Siaran
Hot Guys Who Cook
Saluran : Diva Universal (702)
Hari : Isnin






Henry Golding

  















Post a Comment

Apa Kata Anda?

Previous Post Next Post